شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

جلالی: با توجه به اینکه نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و 10 سال پیش مقام معظم رهبری اعلام کردند، جمهوری اسلامی فعالیت کرد و یک مثلث ایجاد شد که مثلث روسیه، چین و جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی هیات رئیسه مجلس با رد برخی موارد مطرح شده در فضای مجازی به عنوان جزئیات طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی گفت: اولویت کمیسیون فرهنگی، ارائه لایحه از سوی دولت و قوه قضائیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس موارد مطرح شده در فضای مجازی به عنوان جزئیات طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی را تکذیب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس به شایعات فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان زنجان، با بیان اینکه اصلاح قانون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای تایید به صحن علنی مجلس خواهد رفت، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، اشکالات قانون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کمیسیون فرهنگی مجلس رفع شده و اصلاحات آن به تصویب رسیده است. وی افزود: مدیریت فضای...

وب‌گاه مشرق نیوز

موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس به شایعات فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: رییس پیشین صداوسیما گفت که رابطِ بین صدا و سیما و بیت، مرحوم حاج احمد آقا بودند و در بخش خبر آقای ایزدی - مدیرکل خبر ما - با حاج احمد آقا و بیت در ارتباط بود. در مواردی هم امام به من فرموده بود که اگر از من چیزی نقل می‌شود شما خودت بیا و از من بپرس.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از حضور چند ده هزار نفری مردم از برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای آشنایی با حال و هوای مستند «قهرمانان معمولی» کافی است به نام اثر توجه کنیم. مستندی که روایتی است از زندگی قهرمانانی به شدت معمولی که غالباً از شهرتی آنچنانی برخوردار نیستند ولی در سطح روستا یا منطقه محل سکونت خویش آن قدر مفید و اثرگذار بوده‌اند که به تدریج زندگی خود و اطرافیانشان را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تزئین خانه‌ها و خیابان‌ها در کشورهای عربی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان قدمتی طولانی دارد و سنتی دیرینه به شمار می‌رود. این مناسبت سبب شده تا فانوس‌هایی با تکنولوژی مدرن و همچنین ایده‌های جدید روانه بازار شوند تا جایی که در سایت آمازون با قیمت‌هایی بالا به فروش می‌رسند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز ملی هنر‌های نمایشی و روز جهانی تئاتر، فراخوان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از اولویت‌های این کمیسیون مساله جمعیت و تسهیل ازدواج جوانان است که در این راستا تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پیشین صداوسیما گفت: رابطِ بین صدا و سیما و بیت، مرحوم حاج احمد آقا بودند و در بخش خبر آقای ایزدی - مدیرکل خبر ما - با حاج احمد آقا و بیت در ارتباط بود. در مواردی هم امام به من فرموده بود که اگر از من چیزی نقل می‌شود شما خودت بیا و از من بپرس.

وب‌گاه خبر آنلاین

هارون یشایایی، از اتفاقات، «هامون»، «اجاره‌نشین‌ها» و شخصیت خسرو شکیبایی و نحوه تهیه این فیلم‌ها می‌گوید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه اعتراضات به اقدام امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از 62 به 64 سال، معترضان به موزه لوور هجوم بردند. اعتراضات مسالمت‌آمیز علیه طرح ماکرون که با هدف توازن بودجه بازنشستگی صورت در دستور کار قرار گرفته و هنوز به تایید پارلمان فرانسه نرسیده، همچنان ادامه دارد و معترضان را پای هرم شیشه‌ای لوور گرد هم آورده است....

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: مجموع آمار اسکان مسافران نوروزی استان تا پایان روز ششم فروردین 376 هزار 452 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 48 درصد کاهش یافته است.