یک‌شنبه 17 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبات جلسه امروز اعضای کمیسیون متبوعش را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه هنر‌های تجسمی «معجزه هنر» شامل آثار نقاشی، عکاسی، حجم، خوشنویسی، تذهیب و دیجیتال‌آرت با تکنیک‌های مختلف از 25 تا 30 بهمن‌ماه در فضای مجازی برپا خواهد بود. 48 اثر برتر در این نمایشگاه توسط آیناز زارعی، گالری‌گردان و کیوریتور، انتخاب شده و به نمایش درمی‌آیند. نمایشگاه «معجزه‌ی هنر» با همکاری گالری «نوگرا کیش» به اجرا رسیده است. فراخوان این...

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد گفت: برپایی هفته فرهنگی ایران در شهر عشق‌آباد نشان‌دهنده اراده جدی دو طرف بر توسعه روابط همه‌جانبه و گسترش تعاملات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون گمرک مکلف شد تا در سال 1402 نسبت به تجهیز کردن گمرکات مرزی با اولویت استان سیستان و بلوچستان به دستگاه ایکس ری اقدام کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور صبح امروز سه شنبه 25 بهمن در کتابخانه مرکزی واقع در پارک شهر برگزار شد. هراتی در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت‌های اخیر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ارائه کرد و گفت: در ماه‌های گذشته دومین جشنواره قصه گویی با...

وب‌گاه خبر آنلاین

جهان صنعت نوشت: با گذراندن آزمون‌های بهداشتی و تضمین کیفیتی کشور ژاپن و تنظیم پروتکل‌های بهداشتی و کیفی میان دولت‌های دو کشور برای اولین بار لبنیات ایرانی وارد بازار ژاپن شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

دبیر نشست رویداد Tim2023 گفت: رویداد Tim2023 روزهای 8 و 9 اسفندماه سال جاری با حضور بیش از 230 شرکت دانش بنیان، فناور و سرمایه‌گذار از کشورهای مختلف در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع دستی وزارت صنایع دستی گفت: جهان در برابر صنایع‌دستی ایران زانو می‌زند اما ما از نظر اتصال به درآمد ناخالص حرفی برای گفتن نداریم.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: پنج هزار جایزه در دو سطح ملی و استانی برای جشنواره کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شده است.