شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش فارس، از اجرای سلسله برنامه‌های معرفتی و تربیتی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حیات سازمان مجاهدین خلق را می‌توان به پنج دوره شامل دوره تأسیس، اعدام رهبران، اعلام رسمی مارکسیسم شدن، فعالیت های سیاسی و نظامی تقسیم کرد.

وب‌گاه فرارو

شش روانشناس راهبرد‌هایی را که برای تقویت سلامت روان خود استفاده می‌کنند توضیح می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ادامه بازدیدهای پرازدحام از اماکن تاریخی و فرهنگی در تعطیلات نوروز 1402، برج آزادی نیز با 2500 نفر بازدید تا روز سوم فروردین‌، از رکورد زدن آمار بازدیدهای نوروزی این مجموعه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از هفدهم اسفند پارسال تا پایان روز چهارم فروردین یک میلیون و 253 هزار و 228 نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری اعلام کردند که بعد از سفر رئیسی به عربستان مذاکرات ایران و بحرین برای احیای روابط آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برج آزادی تهران رکورد جدیدی ثبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: تنوع صنایع دستی در استان از بسترهای مناسب برای رونق این صنعت در مسیر توسعه اقتصادی است.

وب‌گاه فرارو

برج آزادی تا 12 فروردین از ساعت 9 تا 20 پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حدود 6 هزار گردشگر در سه روز نخست تعطیلات نوروزی از برج آزادی تهران بازدید کردند.

وب‌گاه عصر ایران

آزادی مذهب و حتی تسهیل شرایط برای سبک زندگی مذهبی، جزو اصول اساسی لیبرالیسم است. از جان لاک، که در بین فیلسوفان "پدر لیبرالیسم" محسوب می‌شود تا جیمز مدیسون که منشور حقوق شهروندی را به قانون اساسی ایالات متحده آمریکا اضافه کرد، لیبرالیسم همواره مدافع اصل "آزادی مذهب" بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: پنج میلیون و 807 هزار و 187 زائر از 15 اسفند ماه پارسال تا پایان چهارم فروردین ماه امسال، وارد این استان شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفر به استانبول شما را با آثار باقی‌مانده از امپراتوری‌های بزرگ دنیا مثل امپراتوری روم شرقی، بیزانس و عثمانی آشنا می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پایان سومین روز از سال 1402، برج آزادی با حدود 2500 نفر بازدید، رکورد بی نظیری را در جلب گردشگران داخلی و خارجی ثبت نمود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، ساحل شنی، نورافشانی، زیپ لاین، قایق بادی، بازی‌های رایانه ای، نمایشگاه گل و گیاه و فروش صنایع دستی، اجرای استیج هنری، نقالی و پرده خوانی، موسیقی، استندآپ کمدی و ده‌ها برنامه مفرح دیگر در دهکده بهار ایران در حال اجرا است. جشن بهار قرآن و طبیعت در ایام نوروز دو ساعت پیش از اذان مغرب آغاز و تا پاسی از شب ادامه...