پنج‌شنبه 14 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

رسانه‌ای همچون تلویزیون می‌تواند الگویی در بسیاری از رفتارهای افراد باشد و یکی از موارد مورد توجه در این امر بحث مد و لباس است، موضوعی که این روزها شاهد تناقض‌گویی‌هایی از سوی مسئولان هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نقاشی کتاب «تن تن» اثر «هرژه» در یک حراجی به فروش رسید و این اثر، توانست رکورد حراجی آثار این هنرمند را به ثبت برساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور مردم و مسئولان در روز برفی تهران به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - غرب مازندران به لحاظ تنوع تولیدات صنایع دستی از جایگاه مهمی برخوردار است که به اعتقاد کارشناسان گردشکری، ایجاد بازارچه های صنایع دستی علاوه بر رونق فروش محصولات تولیدی هنرمندان و افزایش اشتغالزایی، یکی از راهکارهای متعالی برای توسعه پایدار صنعت گردشکری در این منطقه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار ارزشمندی به بخش خوشنویسی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی ارسال شده است که برخی از آن ها از کیفیت و عیار بالایی برخوردار هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد: دنبال همکاری‌های گسترده اقتصادی با چین هستیم که بستر آن سند مشارکت جامع راهبردی ایران و چین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جهمور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جریان برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری طی مراسمی از «بازارگاه خدمات گردشگری سفر تاپ» سوپر اپلیکیشن تاپ رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جهمور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور بر کنترل بازار و تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر دلبستگی و پیوستگی ملت با نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب بود که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: مردم مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و دشمن هم پیام این حضور حماسی را دریافت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور بر ضرورت توجه به قانون به عنوان یک اصل مورد تفاهم اجتماعی در مساله مهم حجاب تاکید کرد.