یک‌شنبه 17 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره استقلالی به هیچ‌یک از اهدافش نرسید و بنظر می‌رسد تصمیم سرمربی تراکتور، روزهای تلخ مهاجم استقلالی در این فصل را تلخ‌تر خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر پردیس تئاتر تهران با برگزاری سومین دوره از مسابقات عصر تعزیه گفت: تعزیه مهم‌ترین هنر‌نمایشی ما است که می‌توانیم به آن بها دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهاد توحیدی بی‌شک یکی از تأثیرگذارترین فیلم‌نامه‌نویسان ایران است؛ اما او فقط فیلم‌نامه‌نویس نیست بلکه یکی از اعضای مؤثر صنف سینماست. روزگاری که در دولت احمدی‌نژاد صفی از مدیران و وزیران و بعضی از چهره‌ها به خط شده بودند تا خانه سینما را - به‌عنوان نهاد صنفی - زمین‌گیر کرده و به دلایل سیاسی و بهانه‌های واهی از عرصه حذف کنند، توانست جبهه‌ای متشکل از هنرمندان سینما با همراهی روزنامه‌نگاران...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: شرایط نابه‌سامان آموزشی در کشور ما به این دلیل است که آموزش و پرورش سال‌هاست از ریل خدمت مطلوب منحرف شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

اگرچه تجارت ایران و چین رقم 50 میلیارد دلار را نیز تجربه کرده است اما در سالهای اخیر این رقم به محدوده 20 میلیارد دلار رسیده که نیاز است تدابیری برای دستیابی به ارقامی بالاتر اندیشیده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سوخت‌بری میدان نبرد جان برای لقمه‌ای نان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرعبداللهیان گفت: بی تردید، مواضع حکیمانه امام خامنه ای (مدظله)، بصیرت مردم و سرمایه بزرگ نظام در برخورداری از حمایت گسترده مردمی، باعث شد جنگی که علیه کشورمان طراحی شده بود به شکست منجر شود و مردم بزرگ ما روز 22 بهمن نیز در همین راستا پیامی قوی را به دشمن مخابره و اعلام کردند که ایران کشور کودتای مخملی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: تولید آثار در حوزه کودک و نوجوان بخشی از توافقات کارگروه مشترک تفاهم نامه ایران و ترکمنستان به شمار می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد در دیدار با معاون رئیس جمهور ترکمنستان گفت: آماده میزبانی از هنرمندان ترکمنستانی در تمامی جشنواره‌های هنری هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس جمهور پیش از عزیمت به چین گفت: با کشور چین در مقابله با یکجانبه‌گرایی و در جهت استقلال سیاسی مواضع مشترک داریم؛ این مواضع ما را کنار هم قرار داده تا همکاری خوبی با چین در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و مسائل مختلف در سطح منطقه و جهانی داشته باشیم.

وب‌گاه ورزش سه

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار تیمش با تاتنهام در لیگ قهرمانان گفت دو دیدار مقابل این تیم انگلیسی مهم‌ترین بازی‌های دوران مربی‌گری او هستند.