یک‌شنبه 17 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، فیلم‌های آموزشی اشتغال به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه از سلسله جلسات عصر روح الله با موضوع «امکان تحول علوم انسانی بر مبانی تعالیم اسلام» و ارایه سخن نو در این موضوع با حضور ابراهیم خانی عضو هیئت علمی گروه فرهنگ و تمدن دانشگاه امام صادق (ع) و از سوی کمیته امام و رهبری قرارگاه امام هادی (ع) بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد. خانی در ابتدای جلسه درباره سرفصل‌های مورد بررسی گفت:...

وب‌گاه خبر آنلاین

انصاف نیوز نوشت: محمدرضا علی حسینی، دبیرکل زندانیان سیاسی قبل از انقلاب می‌گوید: شما به حرف‌های ما کتک‌خورده‌ها و شکنجه‌شده‌های ساواک هم کاری نداشته باشید. بروید گزارش سازمان حقوق بشر در سال‌های 1355 و 1356 را بخوانید.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری آئین نوروزی، تولید فیلم سینمایی با حوزه تمدنی مشترک و تولید آثار در حوزه کودک و نوجوان بخشی از توافقات مشترک تفاهم‌نامه با ترکمنستان به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با سرمایه‌گذاری 90 میلیارد تومان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان برای هزار و 465 نفر شغل ایجاد شده است.

وب‌گاه فرارو

یزدی‌خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما اصولاً به اسناد بین‌المللی بدبین هستیم؛ مثلاً همین بند برابری جنسیتی. امروزه 51 درصد دانش‌آموزان ما دختر هستند. برابری جنسیتی برای چه کسی؟ این بحث‌ها تنها ظاهر خوش‌نامی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک فعال میراث فرهنگی از هجوم گسترده جویندگان گنج و قاچاقچیان به شهر 2500 ساله دارابگرد خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو

ب گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایوب آقاخانی به عنوان طراح و مدیر این پروژه آموزشی و مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری نمایشنامه‌نویسان زیر را به عنوان برگزیدگان برای نگارش نمایشنامه با مضمون «تئاتر و مهاجرت» و حضور در کارگاه‌های فصلیِ پروژه‌چهارفصل تئاتر ایران که آخرین کارگاه امسال خواهد بود معرفی کرد. «زندگی همچون گیاه» -_ آروین خوش‌پسند_ گیلان «بی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیر کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت از آغاز طرح «برکت با ماهرشو» خبر داد و گفت: متقاضیان اشتغال و افراد جویای کار می‌توانند فیلم‌های آموزشی کسب‌و کار در رسته‌های مختلف شغلی و به ویژه مشاغل آزادکاری (فریلنسینگ) را به شکل کاملا رایگان دریافت کنند و برای اشتغال‌زایی به‌کار بگیرند. سیدمحسن کالوندی ادامه داد: علاقه‌مندان برای دریافت رایگان این فیلم‌های...

وب‌گاه 55 آنلاین

«امروز عمده‌ترین مساله ایران، و همچنین دیگر نقاط جهان، ناشی از رقابت میان دو ایدئولوژی است. یکی از این ایدئولوژی‌ها که توسط اتحاد جماهیر شوروی حمایت می‌شود، به کارگران و دهقانان گرسنه ایران وعده ناکجاآبادی تحت نظام کمونیستی می‌دهد.