یک‌شنبه 17 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

نگارنده معتقد است از آنجا که رئیس جمهور در راس شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی قرار دارد و این نهاد ها متولی فیلترینگ موجود هستند نمی توان به دستور اخیر آقای رئیسی در مورد دسترسی آسان به اینترنت خوشبین بود.

خبرگزاری تسنیم

زمزمه‌هایی در فضای مجازی درباره ساخته شدن سریالی از حادثه تروریستی شاهچراغ شنیده می‌شود، اما در پیگیری‌ها جواب روشنی در این خصوص نگرفتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: «آواتار 2» و «الویس» جوایز انجمن تصویرپردازی پیشرفته را برای خلاقیت در تصویرگری بردند.

وب‌گاه ورزش سه

اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، بازی برابر بارسا در پلی‌آف لیگ اروپا را بسیار سخت عنوان کرد و گفت که رویارویی در فینال را ترجیح می داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز پژوهش های مجلس طی یادداشتی درخصوص درآمدی بر منشور حکمرانی مردمی به تبیین مردمی سازی در حوزه مدیریت و سیاستگذاری عمومی، پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طی یادداشتی درخصوص درآمدی بر منشور حکمرانی مردمی به تبیین مردمی سازی در حوزه مدیریت و سیاستگذاری عمومی پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور طی نامه‌ای ماده واحده واگذاری کامل فرآیند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان را به وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برپایی پرشور هفته فرهنگی ایران در شهر عشق آباد نشان دهنده اراده جدی دو طرف بر توسعه روابط همه جانبه و گسترش تعاملات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنکسی در تازه‌ترین نقاشی دیواری خود، روز ولنتاین را به چالش کشیده است.

وب‌گاه فرارو

روزگاری این خیابان و کوچه‌های اطرافش به واسطه حضور عبادتگاه‌های ادیان مختلف محل زندگی ارامنه، زرتشتی‌ها و کلیمی‌ها بود. این روز‌ها کمتر اثری از این هموطنان در این خیابان به چشم می‌خورد و به همین دلیل این عبادتگاه‌ها شلوغی و رفت و آمد همیشگی را ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه ترکمنستان گفت: روابط فرهنگی باعث تحکیم روابط دو کشور ایران و ترکمنستان می‌شود، زیرا دو کشور آداب و سنن واحد دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تئاتر فردا تعطیل است.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی درآمدزایی بانوان را تضمین می‌کند

وب‌گاه مشرق نیوز

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان با استقبال گسترده‌ای روبرو شد.