یک‌شنبه 10 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: سامانه دماوند قرار است که محتواهای متناسب با داخل و خارج از کشور در این سامانه بارگذاری شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: موسوی در واکنش به انتشار خبری مبنی‌بر تصویب طرح صیانت و ارسال آن به شورای نگهبان، گفت؛ چنین موضوعی صحت ندارد؛ طرح صیانت از دستور کار مجلس خارج شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حکمت اله ملاصالحی اعطای جایزه کتاب سال بویژه در شرایط فعلی کشور را تحول آفرین خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع دستی وزارت صنایع دستی از اعطای تسهیلات خرید صنایع‌دستی تا سقف 20 میلیون تومان تنها با کارت ملی و دسته چک معتبر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جوانی نوشت: انقلاب اسلامی که از بزرگ‌ترین رویدادهای تاریخی قرن بیستم است، تنها انقلاب دارای آرمان تمدن‌سازی و ایجاد بسترها و زمینه‌های رشد و تعالی برای سعادت نوع بشر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها وضعیت موسوی حتی بدتر از افسر خائن سوری مناف طلاس است، آقای قمارباز از ترس قطع ارتباط با آمریکایی‌ها به خودفروشی افتاده است!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارگردان «قلاده‌های طلا»، درمورد حواشی جشنواره و تحریم آن از سوی برخی از افراد توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی نه قرار است شبیه طالبان باشد نه شبیه سیاست‌مداران غربی بلکه استاندارد جدیدی را خلق کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور با اشاره به اینکه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بعد از کرونا اولین سالی است که شروع آرامش بخشی در آغاز نمایشگاه گردشگری خواهیم داشت، گفت: این نمایشگاه محفلی برای حضور فعالان گردشگری است و برخلاف نمایشگاه‌های چند ماه اخیر با استقبال مناسب مخاطبین خود مواجه شد. * بودجه ویژه برای مقابله با ایران هراسی او...

خبرگزاری تسنیم

معاون صنایع دستی گفت: امسال یکی از مزیت‌های برگزاری نمایشگاه، تثبیت قیمت‌ها و قیمت‌گذاری مناسب کالا‌هاست. در طول برگزاری نمایشگاه ارزیابان ما با حضور در غرفه‌های مختلف به بررسی نحوه قیمت‌گذاری کالاهای صنایع دستی می‌پردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن نوروزی، نایب رییس کمیسیون مشترک گفت: طرح صیانت از فضای مجازی در کمیسیون مشترک تصویب شده و به زودی به شورای نگهبان ارسال می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید بر ضرورت اتصال به بازارهای جهانی صنایع دستی، گفت: صنایع‌دستی مدت‌ها بی‌صدا گاهی هم در انزوا بوده است، از رسانه‌ها تقاضا دارم که صدای این حوزه باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عدالت‌گرایی و جوانگرایی در سینما، محور اصلی دولت سیزدهم است که جای پای جوانان فیلم اولی را در این عرصه پررنگ کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری از پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی برای لغو روادید با 50 کشور خبر داد و گفت: این کشورها از جمله بازارهای نوظهور که ظرفیت جمعیتی و درآمدی مناسبی دارند و برخی کشورهای همسایه را در برمی‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چراغ اختتامیه «چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی» در تماشاخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی روشن شد و اسامی برگزیدگان اعلام شد.