یک‌شنبه 10 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون متبوعش با وزیر اقتصاد و معاونانش گفت: در این نشست به ارزیابی نحوه اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و بررسی تخلفات برخی دستگاه‌ها پرداخته شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با ایام گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 485 نوجوان منطقه 14 در جشنواره انتخاب نوجوانان برگزیده شهر تهران شرکت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهزاد نبوی پس از پایان دوره سربازی، فعالیت مبارزاتی و سیاسی‌اش را با همراهی مصطفی شعاعیان ادامه می‌دهد و در سال 47 گروهی با نام «جبهه دموکراتیک ملی» را تاسیس می‌کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فرهنگی وزارت علوم با اشاره به ضرورت تغییرات در آیین‌نامه کرسی‌های آزاداندیشی گفت: در حال اعمال این تغییرات با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان گنجینه ملی ایران، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه، مهمترین چالش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را با حضور مدیران ارشد این سازمان مورد بحث و بررسی قرار دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری به عنوان دبیرخانه پروژه جامع ملی آموزش نمایشنامه‌نویسی برای خارج از پایتخت اعلام کرد در فصل دهم از پروژه «چهارفصل تئاتر ایران» تعداد 48 طرح اولیه از 13 استان کشور به قلم 36 نویسنده برای گزینش اولیه با مضمون «تئاتر و مهاجرت» به این دبیرخانه رسیده است. ایوب آقاخانی طراح و مدیر این پروژه آموزشی...

خبرگزاری تسنیم

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با هدف حمایت فرهنگی از هموطنان زلزله زده شهرستان خوی پویشی راه‌اندازی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یادگار امام یادآور شد: امام برای اولین بار در تاریخ، «جمهوریت» و «اسلامیت» را جمع کرد. پاسداری از این نهال در ابتدا وظیفه همه دلبستگان این سرزمین است. استقلال، آزادی، جمهوریت، اسلامیت و معنویت «با هم‌دیگر» باقی می‌مانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون خودروسازان مکلف شدند تمام خودروها را در بورس کالا عرضه کنند و قیمت خودرو را هم شورای رقابت تعیین می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 در تشریح مصوبات نشست صبح امروز این کمیسیون گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق عوارض خروج از کشور 20 درصد افزایش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یادگار امام (ره) تاکید کرد: امام برای اولین بار در تاریخ، جمهوریت و اسلامیت را جمع کرد. پاسداری از این نهال وظیفه همه دلبستگان این سرزمین است.

خبرگزاری مهر

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در حالی امسال برگزار می‌شود که در حاشیه آن برخی اتفاقات برای اولین بار از جمله حضور کشور ژاپن در این نمایشگاه رقم می‌خورد.

وب‌گاه فرارو

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کشور گفت: هنرمندانی چون مسعود آب‌پرور با مجموعه‌های هوش سیاه و سیروس مقدم با مجموعه‌های پلیسی میکائیل و دیوار و برادران محمودی با سریال پوست شیر، مبتنی بر دلخواستنی‌های مخاطب و البته حفظ ملاحظات سازمانیِ پلیس، دست به ساخت آثار بسیار خوب و به‌یادماندنی زده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 در تشریح مصوبات نشست صبح امروز این کمیسیون گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق عوارض خروج از کشور 20 درصد افزایش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

49 کتاب در هشت موضوع به عنوان نامزد‌های گروه «هنر» از سوی دبیرخانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.