یک‌شنبه 10 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کشور گفت: طبیعتاً در فرآیند تولید آثار پلیسی که نتیجه دلخواه کارگردان و البته حفظ ملاحظات سازمانی و قوانین پلیس باشد امکان تطبیق عین به عینِ قواعد هنرهای نمایشی با محدودیت‌هایی مواجه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کشور گفت: در فرآیند تولید آثار پلیسی که نتیجه دلخواه کارگردان و البته حفظ ملاحظات سازمانی و قوانین پلیس باشد امکان تطبیق عین به عینِ قواعد هنر‌های نمایشی با محدودیت‌هایی مواجه است.

خبرگزاری تسنیم

مطابق اطلاعات و گزارش‌های واصله با وجود حادث شدن زلزله 7.8 ریشتری در ترکیه، سفر ایرانیان به این کشور همچنان به روال عادی هرساله تداوم دارد و حتی در روزهای 15، 16 و 17 بهمن ماه نرخ بلیت یک طرفه پرواز تهران استانبول به حدود 18 میلیون تومان هم رسید.

خبرگزاری تسنیم

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور وزیر میراث فرهنگی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران به‌صورت رسمی افتتاح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی 17 بهمن ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزای دانشجو، شانزدهمین جلسه از نهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «گفتمان انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: در جلسات گذشته شاخصه‌های «اسلام ناب» به عنوان نقطه کانونی و دال مرکزی «گفتمان انقلاب اسلامی»...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اختتامیه چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی 17 بهمن ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ضرغامی گفت: اگر صاحب نظران و صاحبان تریبون اطلاعات جامع و کاملی نسبت به موضوعاتی که علاقه‌مند هستند راجع به آن موضع بگیرند و نظر دهند، پیدا می‌کردند شاید بیش از 90 درصد این اختلافات پیش نمی‌آمد.

خبرگزاری مهر

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی به صورت همزمان با حضور سفرای کشورهای دیگر و وزیر میراث فرهنگی در سالن 40 محل دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از وزرای دولت سیزدهم گفت: اگر صاحب نظران و صاحبان تریبون اطلاعات جامع و کاملی نسبت به موضوعاتی که علاقه‌مند هستند راجع به آن موضع بگیرند و نظر دهند، پیدا می‌کردند شاید بیش از 90 درصد این اختلافات پیش نمی‌آمد.

وب‌گاه گسترش

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه صنایع دستی امروز 18 بهمن به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کردند.

وب‌گاه فرارو

"پخته خواری"، افزون بر انقلابی که در ساختار مغز انسان به پا کرد، با از بین بردن بسیاری از انگل‌ها و ریزجانداران ناشناخته بیماری زا، نخستین گام بهداشتی و پیشگیرانه انسان از همه گیری و گسترش بیماری‌ها هم به شمار می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش کمیسیون اصل نودم (90) قانون اساسی در مورد عضویت ایران در موافقتنامه آب و هوایی پاریس در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.