سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، استاد مجید انتظامی را یکی از مفاخر تاریخ هنر انقلاب اسلامی دانست و گفت: آثار خلاقانه ایشان روایتگر غم و شادی مردم ایران است و همیشه در خاطره جمعی مردم ماندگار خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عوارض خروج از کشور در سال آینده 20 درصد افزایش پیدا می‌کند؛ مصوبه‌ای که در صورت تصویب در صحن علنی و تایید شورای نگهبان لازم الاجراست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با تصویب کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402، عوارض خروج از کشور در سال آینده 20 درصد افزایش پیدا می‌کند.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور بیان داشت: گردشگری بزرگترین رسانه برای کشور است و باید این موضوع را تقویت کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: گروه‌های جهادی و خیرینی که در پروژه‌های آبرسانی روستایی با تایید وزارت نیرو مشغول فعالیت هستند، از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

معاون صنایع دستی با ارائه توضیحاتی درباره جزئیات نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: با رویکرد حمایتی در جریان برگزاری نمایشگاه صنایع دستی مساحتی بالغ بر 4000 متر مربع به صورت رایگان در اختیار هنرمندان استان‌های مختلف سراسر کشور قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

برنامه ریزی مبتنی بر عملکرد، رکن اساسی ساختار اصلاح بودجه است که طبق مدل RBM در شرایط فعلی کشور ضروری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از لذت‌های مشترک بین افرادی که در مناطق خاص کشور به سراغ استفاده از تله کابین می‌روند دیدن چشم‌اندازهایی است که هنگام طی مسیر گردشگر با آن مواجه می‌شود.

خبرگزاری مهر

یک پژوهشگر افغانستانی گفت: شکل‌گیری جوایز ویژه کشورهای فارسی‌زبان در حوزه مطالعات افغانستان، مطالعات تاجیکستان یا حداقل جایزه ویژه‌ای درخصوص اشتراکات فرهنگی به ترویج زبان فارسی کمک می‌کند

خبرگزاری مهر

عضو ارشد مرکز تحقیقات دانشگاه جرج تاون گفت: جایزه جهانی کتاب سال دیپلماسی فرهنگی ایران را قوی‌تر خواهد کرد، به شرطی که این جایزه در رسانه‌های جهانی معرفی شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بر ضرورت ورود نهادهای امنیتی و قضایی به موضوع تامین مالی اقدامات ضدامنیتی در حوزه هنر برای تحریک و تشویق هنرمندان در جریان اغتشاشات اخیر تاکید کرد.