سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

حالا که 3میلیون نفر به خیابان آمده‌اند، می‌گویند اینها ربطی به جمهوری اسلامی ندارند. علاقه‌مندان اهل‌بیت (ع) هستند و تمام. اما واقعا میان این حضور میلیونی و طرفداری از جمهوری اسلامی، نسبتی وجود ندارد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اعلام کرد که در بیابان لوت در تعداد زیادی از نقاط دمای 73 درجه ثبت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نقال و پرده خوان گفت: نقالی هنر کامل شده‌ای شامل موسیقی، نمایش، هنر تجسمی و نمایشی است و باید پرسید چرا در جامعه امروز به این هنر و ابزار ارزشمند بها داده نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه همشهری نوشت: حدود 3میلیون نفر به خیابان آمدند. عدد بزرگی است. ارادت میلیونی به امیرالمومنین (ع) در مهمانی 10کیلومتری، حماسه‌ای غیرقابل انتظار رقم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدای میراث نوشت: ایرادات مرمتی گنبد مسجد جامع شاه عباسی اصفهان یا همان مسجد امام در روزهای گذشته موجی از واکنش‌های منفی را در فضای مجازی و رسانه‌ها به راه انداخت. چین خوردگی و اعوجاج ایجاد شده بر گنبد این اثر ثبت جهانی شده با چنان حساسیتی مواجه شد که عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را ناگزیر کرد از اداره میراث‌فرهنگی استان اصفهان توضیح بخواهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ایرادات مرمتی گنبد مسجد جامع شاه عباسی اصفهان یا همان مسجد امام در روزهای گذشته موجی از واکنش‌های منفی را در فضای مجازی و رسانه‌ها به راه انداخت. چین خوردگی و اعوجاج ایجاد شده بر گنبد این اثر ثبت جهانی شده با چنان حساسیتی مواجه شد که عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را ناگزیر کرد از اداره میراث‌فرهنگی استان اصفهان توضیح بخواهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در عمر 15 ساله پرس تی‌وی حتی یک روز بدون حمایت از فلسطین و فلسطینیان نگذشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر آشتیانی گفت: جهان و منطقه بدلیل رقابت های ژئوپلیتیکی و ژئواستراتژیکی قدرت های جهانی در حال تجربه یک دوره گذار به نظم جدید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اعلام کرد: دمای سطح زمین در بیابان لوت به عنوان داغ‌ترین نقطه زمین توسط گروهی 10 نفره به‌صورت 24 ساعت اندازه‌گیری شد که دمای 73 درجه به دست آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: براساس برداشت‌های اولیه از ثبت زمینی داده‌های هواشناسی در بیابان لوت در تعداد زیادی از نقاط مورد هدف دمای 73 درجه به دست آمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

برگزاری مهمانی 10 کیلومتری اگرچه انتقاداتی را نسبت به نحوه اجرا در پی داشت که باید در سالهای آتی رفع شود اما تجربه شیرینی از گرد هم آمدن همه اقشار ملت رقم زد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: در این رویداد دمای سطح زمین در بیابان لوت به عنوان داغ‌ترین نقطه زمین توسط گروهی 10 نفره به‌صورت 24 ساعت اندازه‌گیری شد.

وب‌گاه عصر ایران

رویداد اولین ثبت زمینی داده‌های هواشناسی در بیابان لوت محدوده استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از گرم‌ترین نقاط کره زمین قبل از طلوع آفتاب 26 تیر ماه آغاز شد و به مدت 24 ساعت ادامه داشت.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: براساس برداشت‌های اولیه از ثبت زمینی داده‌های هواشناسی در بیابان لوت در تعداد زیادی از نقاط مورد هدف دمای 73 درجه به دست آمده است.