سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

«سندباد» را تا چندی پیش به نام علی‌بابا و شیلا و بابا علاءالدین می‌شناختند اما در تلویزیون برنامه‌ای به این نام راه افتاده که با شگفتی سراغِ چهره‌های بین‌المللی می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سلسله نشست پژوهشی با عنوان «ضرورت‌ها و کارکرد ترانه در موسیقی پاپ» به میزبانی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

شهرستان بابل باوجود داشتن ظرفیت‌های بالای گردشگری نیاز به تامین زیر ساخت‌های مناسب از جمله امکانات مناسب برای توریسم درمانی، تامین هتل و ساخت مکان‌های تفریحی، تامین وسایل حمل و نقل با کیفیت، توسعه سیستم‌های ارتباطی و خدمات رزرواسیون آنلاین، احیا و بازسازی مناطق گردشگری را در راستای افزایش جذب گردشگر دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیات علمی دانشگاه تهران سفر بایدن به غرب آسیا و دیدار وی با مقامات سعودی را مورد بررسی قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه تئاترشهر؛ تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به عنوان سالن‌های اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ طی هفته سوم تیرماه در حالی به رکورد میزبانی از 15 هزار و 533 نفر و فروش بیش از 721 میلیون و 822 هزار توان دست یافت که در قیاس با کل فروش بهار 1401 افزایش 110 درصدی را نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس بازار سرمایه در خصوص احتمال ارجاع بورس کالا به وزارت صمت گفت: حاکمیت به اهمیت بازار اوراق بهادار و کالایی پی نبرده است.

خبرگزاری دانا

شاخص ها نشان می‌دهند که کاهش قدرت آمریکا در زمینه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، مالی، اجتماعی و فرهنگی ادامه دارند.

خبرگزاری دانا

فلسفه وجودی حجاب در جامعه به عنوان تضمین‌کننده امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه و عاملی برای مصونیت‌بخشی به مقام زن است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروز 28 تیرماه 1401 سالروز درگذشت خسروشکیبایی هنرپیشه مشهور سینما است. گزارش زیر نگاهی گذرا به زندگی حرفه ای او دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و نهمین جلسه شورا در تذکری اظهار کرد: یکی از نکاتی که از ابتدا آغاز دوره ششم مدیریت شهری تهران مورد توجه قرار دادیم این بود که باید از ظرفیت‌های مردمی در پایتخت استفاده شود؛ معتقدم مدیران باید فرهنگ ویژه‌ای را در این موضوع مورد توجه قرار دهند و فناوری متناسب...

وب‌گاه خبر آنلاین

«ضرورت‌ها و کارکرد ترانه در موسیقی پاپ» عنوان سلسله نشستی پژوهشی است که به میزبانی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای تحول و ارتقا علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب 110 برنامه درسی در این شورا خبر داد و گفت: 450 کتاب نیز در دست چاپ است.

خبرگزاری مهر

بیش از 600 غرفه و موکب حدفاصل چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک وی با ارایه برنامه های متنوع یک جشن به یادماندنی از عید غدیر را برای کوکان رقم زدند.