سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ حسین امانلو با بیان اینکه نظارت در همه جوامع و در دوره‌های مختلف بوده است و هرجایی که نظارت توسط مردم و گروه‌های غیر رسمی و مردم نهاد صورت گرفته نتیجه بهتری داشته است، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات شهردار تهران در خصوص مردمی سازی مدیریت شهری و اداره شهر و شهرداری با حضور مردم، شبکه ناظرین مردمی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سه شهر و یک روستا صنایع دستی از استان های خراسان رضوی و کرمان در رشته های ابریشم کشی، حصیربافی و فیروزه تراشی ثبت ملی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

البته در مرکز اسناد کاخ گلستان اسنادی وجود دارد که قابلیت ردیابی آثار دوره پهلوی را برای ما بوجود می‌آورد. مسئولان کاخ گلستان نیز در تلاش هستند که بررسی‌های لازم را درخصوص این اثر انجام دهند که آیا چنین تابلویی در اموال دوره پهلوی بوده یا خیر.

خبرگزاری دانا

فراخوان بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران از سوی دبیرخانه این رویداد هنری منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به میهمانی 10 کیلومتری غدیر گفت: یکی از نکات بارز این جشن، مردمی بودن و مردم محوری آن بود. وی ادامه داد: حضور بی نظیر و چشم گیر مردم در خیابان حضرت ولیعصر (عج) این موضوع را به خوبی نشان داد که...

وب‌گاه ورزش سه

ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی، از تصمیمی که برای پیوستن به بایرن گرفته بسیار خوشحال است.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات ققنوس دو کتاب از تاریخ روسیه از مجموعه چشم‌اندازهایی از تاریخ معاصر را با عناوین «انقلاب بلشویکی» و «تصفیه‌های گسترده استالینی» را با ترجمه شهربانو صارمی منتشر کرده است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: نمایندگانی از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیته‌های تخصصی شورای شهر به ارزیابی برنامه میهمانی 10 کیلومتری پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر معنای حکومت عدل علوی، ایستادن مقابل زورگویی و ستمگری است، جمهوری اسلامی هم دقیقا با همین منش و مرام برپا شده است. بسیاری از ناکامی‌های امروز کشور هم حاصل فاصله گرفتن از همین ماهیت و هدف اصلی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تهران شهری با نظام مسائل پیچیده و درهم تنیده است. در این بین وسعت جغرافیایی و تراکم جمعیت در شهر تهران، آن را تبدیل به یک ابرشهر کرده است. رویکرد‌ها و سیاست‌های لازم برای حل مسائل تهران باید با درنظر گرفتن ملاحظات و شرایط کالبدی شهر نظیر عمران، معماری، محیط‌زیست، حمل‌و‌نقل و... باشد. در عین حال، شرایط روحی و فرهنگی شهر مانند آسیب‌های اجتماعی، فعالان...

وب‌گاه گسترش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش همانند قانون اساسی است که در آن به نیروی انسانی توجه ویژه‌ای شده‌است و محل تأمین نیروی انسانی در آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنسرت گروه «مهر و ماه» هنرجویان اوتیسم و سندروم داون در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حالا که 3میلیون نفر به خیابان آمده‌اند، می‌گویند اینها ربطی به جمهوری اسلامی ندارند. علاقه‌مندان اهل‌بیت (ع) هستند و تمام. اما واقعا میان این حضور میلیونی و طرفداری از جمهوری اسلامی، نسبتی وجود ندارد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اعلام کرد که در بیابان لوت در تعداد زیادی از نقاط دمای 73 درجه ثبت شده است.