سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

موکب کانون خدمت رضوی منطقه 10 در عید غدیر حال هوای امام رضایی و اربعین را دارد چرا که خادمان امام رضا (ع) در این موکب از مهمانان غدیر همانند پیاده روی اربعین پذیرایی می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز جمعی از وزرا، معاونان، مسئولان، استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم و برخی از فعالان و چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای به مناسبت عید سعید غدیر خم با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روحانی: ای کاش گرفتار مصوبه برجامی مجلس نمی‌شدیم تا می‌توانستیم در اسفند 1399 برجام را احیا کنیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن روحانی گفت: در زمان تحویل دولت در مردادماه 1400 به دولت سیزدهم، چند میلیارد دلار اسکناس در بانک مرکزی موجود بود.

وب‌گاه عصر ایران

امیدوارم که مذاکرات احیای برجام در این دولت به نتیجه برسد؛ باید همه واقعیت‌ها را به مردم بیان کنیم چون در غیر این صورت تاریخ تحریف می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن روحانی گفت: باید همه واقعیت‌ها را به مردم بیان کنیم چون در غیر اینصورت تاریخ تحریف می‌شود.

وب‌گاه الف

حسن روحانی با بیان اینکه باید همه واقعیت‌ها را به مردم بیان کنیم، اظهارکرد: اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم می‌توانستیم تحریم‌ها را در اسفند 99 پایان دهیم.

وب‌گاه الف

عضو هیات رئیسه اتاق تهران و رئیس کانون زنان بازرگان ایران، با اشاره به توافق چندی پیش این تشکل اقتصادی با هیات اعزامی از فدراسیون روسیه در تهران، از تدارک سفر بانوان بازرگان از ایران به روسیه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت: اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم، تحریم‌ها را اسفند 99 پایان می دادیم... آماده همکاری با دولت برای رفع مشکلات مردم هستیم.

وب‌گاه الف

از آثار شاخص گنجواره غدیر خم در موزه فاطمی یک صفحه از قرآن منسوب به امیرالمؤمنین (ع) است که قدیمی ترین اثر قرآنی موجود در موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) است هم از نظر تاریخی و هم از نظر معنوی ارزش بالایی دارد.

خبرگزاری دانا

همزمان با عید سعید غدیرخم طی مراسم باشکوهی که با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شد، 43 طلبه از سراسر استان اردبیل به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میدان آزادی در شب عید غدیر شاهد نگاره ویژه امامت و ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) بر روی برج آزادی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: میدان آزادی در شب عید غدیر شاهد نگاره ویژه امامت و ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) بر روی برج آزادی بود.

خبرگزاری دانا

خشنودی گفت: پیام غدیر در زمان حاضر، اطاعت از ولایت فقیه است و اگر به هر میزان که از اصل ولایت فقیه جدا شویم به همان نسبت از امیرالمومنین (ع) و پیام غدیر جدا افتاده‌ایم.