شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف در جلسه علنی مجلس (سه‌شنبه 15 اسفند): ما به خوبی می‌دانیم اگر وضع اقتصادی کشور رونق داشت و بداخلاقی‌های سیاسی نبود، نرخ مشارکت در انتخابات متفاوت می‌شد.

وب‌گاه ورزش سه

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، تایید کرد که آن‌ها پیش از بازی مقابل برایتون تقابل این تیم با آرسنال، چلسی و منچسترسیتی را کاملا آنالیز کرده‌اند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه گسترش

کمپین طراحی روی بدنه فونیکس اف‌ایکس برندگان خود را خواهد شناخت

وب‌گاه گسترش

در نامه‌ی اعضای کارگری آمده بایستی برای علی خدایی به عنوان عضو اصلی شورایعالی کار دعوتنامه صادر شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلامی گفت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) باید بیرقدار گشودن راه‌های جدید و فتح قله‌های جدید علمی در کشور و در مقیاس وسیع‌تری جهان امروز باشد.

وب‌گاه ورزش سه

حمید عبداللهی، مربی هوادار تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن شرکت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت، با اشاره به سالروز تشکیل پلیس نامحسوس راهنمایی و رانندگی، گفت: پلیس به دنبال فرهنگ سازی است.

وب‌گاه فرارو

نگاهِ سال 57: لباس‌هایی به اسم مصدق تولید می‌شد که قیمت آن‌ها ارزان بود و به لباس مصدقی مشهور بود، مردم از این لباس‌ها زیاد می‌خریدند، چراکه کمکی می‌شد به بودجه‌ی مملکت. اگر مصدق در آن موقع‌ها به ما اسلحه می‌داد، کودتای 28 مردادی به وجود نمی‌آمد. نگاهِ سال 402: مصدق را فریب‌خورده می‌بینم که اگر سال 32 بر مسند قدرت می‌ماند ایران مستعمره قدرتی دیگر می‌شد...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حوزه کودک و نوجوان در بهمن 1402 با انتشار 2 هزار و 756 نسخه در صدر فهرست انتشار کتاب قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از گمرک ایران، با پیگیری‌های گمرک از معاونت حقوقی ریاست جمهوری درباره عدم شمول بند (ز) تبصره (6) قانون بودجه سال 1402 کل کشور برای کالا‌های صادراتی از محل ورود موقت برای پردازش، نظر گمرک مورد تایید معاونت حقوقی ریاست جمهوری قرار گرفت و این معاونت در مکاتبه‌ای خطاب به وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام‌کرد: با عنایت به فلسفه وضع تبصره (6) بند (ز)...

وب‌گاه الف

اکنون به همه نمایندگان ملت باید هشدار داد که در روز‌های پیش‌رو روش تفرقه‌افکنی و اختلاف‌افکنی را کنار بگذارید و به جای حاشیه‌سازی و سیاسی‌بازی، اگر برنامه و ایده‌ای دارید، آن را اعلام کنید. در غیر این‌صورت همین مردم پاسخ این کج‌روی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی - نشست سازمان همکاری‌های اسلامی روز گذشته و با حضور وزیر امور خارجه‌ی کشورمان در جده برگزار شد. از آنجایی که فلسفه شکل‌گیری سازمان همکاری‌های اسلامی در ارتباط با مساله فلسطین بوده است بعد از 5 ماه جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم غزه انتظار می‌رفت که شاهد اقدام مؤثری و از سوی سازمان همکاری اسلامی باشیم. اما شواهد نمشان داد که این سازمان علیرغم...

خبرگزاری دانشجو

نشست خبری میز قرائت با سخنرانی مهدی تکلو دانشجوی دکتری جامعه شناسی سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در سالن کنفرانس اندیشه ورزان برگزار شد.