شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمید رسایی در نخستین واکنشی که به انتخاب خود در مجلس داشت، حاشیه‌سازی مکروه و ضد‌مردمی نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان به اظهارات اخیر منتخب تندرو مجلس دوازدهم واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان به مناسبت درگذشت آیت‌الله امام کاشانی گزارشی از زندگی وی را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله محمد امامی کاشانی که همگان وی را به خطبه‌های دلنشین نماز‌های جمعه و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، می‌شناسند، روز 12 اسفند 1402 دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: خاورمیانه جدید را ایران و محور مقاومت شکل می‌دهند. در خاورمیانه جدید، جایی برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نیست. جای مقاومت اسلامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشرفت سریع فناوری هوش مصنوعی به‌طور چشمگیری جامعه بشری را متحول می‌کند و همزمان مجموعه‌ای از مسائل اخلاقی، قانونی و اجتماعی را نیز گوشزد می‌کند. حکمرانی موثر هوش مصنوعی به یک نگرانی مهم جهانی تبدیل شده است. طی سال گذشته استقرار گسترده هوش مصنوعی مولد به‌ویژه مدل‌های زبانی بزرگ مرحله جدیدی را در مدیریت هوش مصنوعی رقم زد. تلاش‌های مستمری توسط جامعه بین‌المللی برای پرداختن به چالش‌های...

خبرگزاری تسنیم

باشگاه ملوان بندرانزلی عواید بلیت فروشی خود در هفته نوزدهم لیگ برتر را به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگاهِ سال 57: لباس‌هایی به اسم مصدق تولید می‌شد که قیمت آن‌ها ارزان بود و به لباس مصدقی مشهور بود، مردم از این لباس‌ها زیاد می‌خریدند، چراکه کمکی می‌شد به بودجه‌ی مملکت.... اگر مصدق در آن موقع‌ها به ما اسلحه می‌داد، کودتای 28 مردادی به وجود نمی‌آمد./ نگاهِ سال 402: مصدق را فریب‌خورده می‌بینم که اگر سال 32 بر مسند قدرت می‌ماند ایران به جای 57 از همان سال 32 مستعمره‌ی بی‌جیره و مواجب...

وب‌گاه فرارو

سخنرانی آخری که در ایران انجام دادم، خیلی در داخل سروصدا کرد؛ گفتم اصلاً این دانشگاه قابل اصلاح نیست؛ چون موضوع دانشگاه‌های ما، ایران نیست. همان‌طور که موضوع دانشگاه آلمان، آلمان است، موضوع دانشگاه فرانسه، فرانسه است، موضوع دانشگاه‌های ایران هم باید ایران باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تماسی با پپ گواردیولا برای درخواست کمک از او نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دومین نشست اضطراری شورای وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به درخواست ایران و تعداد دیگری از کشورهای عضو به منظور بحث درباره توقف تجاوزات مستمر اسرائیل علیه مردم غزه، بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) در دفتر دبیرخانه مرکزی این سازمان در جده برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، تماسی با پپ گواردیولا برای درخواست کمک از او نداشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در نشست شورای دانشگاه تهران که با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران و رؤسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز و مؤسسات دانشگاه تهران در پردیس بین‌المللی اروند دانشگاه تهران برگزار شد، با ابراز امیدواری نسبت به رقم خوردن دوره پربار برای همکاری نهاد دانشگاه و نهاد دولت، گفت:...

وب‌گاه مشرق نیوز

یقین بدانید با این روند، صدها سال بعد صهیونیستی - اگر وجود خارجی داشته باشد - با لذت و افتخار به نوزادکشی‌اش ادامه داده از سوی متمدن‌ترین کشورها نیز حمایت کامل خواهد شد!

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به قضاوت دیدار استقلال و مس‌رفسنجان در جام حذفی گفت: تصمیم داور در تمامی صحنه‌ها درست بود اما گل دوم مس فقط با استفاده از VAR قابل بررسی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این گزارش به بهانه وفات آیت‌الله امامی‌کاشانی، درباره شخصیت این روحانی برجسته و ابعاد حضور او به‌عنوان تولیت مدرسه شهید مطهری نگاشته شده است.