شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله محسن قمی تا کنون سابقه سه دوره نمایندگی مردم تهران را برعهده داشته است. ایشان همچنین ریاست نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بین سال‌های 1378 تا 1384 برعهده داشته‌است. آیت‌الله قمی از سال 1384 تا کنون معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری بوده است.

وب‌گاه فرارو

سبزی پلو با ماهی را می‌توان محبوب‌ترین غذای شب عید نوروز دانست که در سفره ما ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. بر اساس یکی از داستان‌های معروف‌تر، این غذا نشانی از پیروزی حق بر دروغ و ستم است و به داستان انگشتر سلیمان نبی اشاره دارد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه با تاکید بر سیاست‌های فرزندآوری از مردم کشورش درخواست کرد تا بچه دار شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه، شهروندان کشورش را به فرزندآوری بیشتر تشویق کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی از ناشران با حضور در نمایشگاه کتاب مسقط شرکت در چنین رویداد‌هایی را یکی از عناصر مهم توسعه فرهنگی کشور دانستند.

وب‌گاه ورزش سه

دومین مجازات متوالی لوئیس انریکه برای کیلیان امباپه و واکنش عجیب این بازیکن، پی‌اس‌جی را به یک فیلم سینمایی با اکران جنجالی در اروپا تبدیل کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال برایتون انگلیس به گمانه‌زنی‌ها راجع به آینده‌اش و احتمال روی کار آمدن وی به عنوان سرمربی بعدی بارسلونا واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«با توجه به حضور او در موسسه آیت الله مصباح، باید تصریح کرد که نبویان از جمله افراد جریان مصباح است. او از چهره‌های اصلی جبهه پایداری است که در سپهر سیاسی ایران به تندروی مشهورند. او در دوره نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، نماینده پارلمان بود.» سید محمود نبویان که نامش در چند فهرست اصولگرایی قرار داشت، تا بدین جای کار، توانسته، رأی اول تهران را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خود اختصاص...

وب‌گاه ورزش سه

طبق ادعای منابع کاتالان، خوان لاپورتا اخیرا با پپ گواردیولا برای مشاوره در مورد جانشین ژاوی تماس گرفته بود.

خبرگزاری دانشجو

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط کشور عمان در حالی امروز 12 اسفند ماه به پایان می‌رسد که دستاوردهای زیادی در مبادلات ادبیات فارسی و عربی برای فعالین این عرصه در ایران و جهان عرب داشت.

وب‌گاه الف

مدیرگروه جمعیت شناسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برآورد می‌شود در سال 1430 خورشیدی یک پنجم دختران دهه 60 یعنی حدود 20 درصد این قشر که به سن 50 سال می‌رسند، مجرد خواهند بود.

وب‌گاه فرارو

اگرچه می‌توان با سخن کار‌های بسیار کرد، اما بدون سکوت هیچ کاری نمی‌توان کرد؛ زیرا سخنِ کارگشا ریشه در سکوت و اندیشه دارد. کسی که در سکوت می‌اندیشد تا سخن‌اش را بسنجد، آن‌چه می‌گوید در مسیرِ تحقق امر والایی خواهد بود که در سکوت به آن اندیشیده است. این سکوت هرچه ژرف‌تر باشد، سخن برآمده از آن نیز کارگشاتر است. به این سبب، در سکوت نیرویی است که در سخن نیست. آن‌که در سخن‌گفتن شتاب دارد و...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پاری سن ژرمن درباره تعویض ام‌باپه و واکنش عجیب این بازیکن بعد از تعویض توضیح داد.