شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پاری سن ژرمن درباره تعویض ام‌باپه و واکنش عجیب این بازیکن بعد از تعویض توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمدان تاکید کرد صهیونیست‌ها به دنبال خرید زمان بیشتر هستند وهدف آنها تضمین تداوم تجاوزاتشان بوده و بنابراین چشم‌انداز جدی برای موفقیت مذاکرات نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران حماس اظهار داشت: نه ما و نه مردممان هرگز ادامه تجاوزات اشغالگران را نمی‌پذیریم و بنابراین اگر اسرائیل نخواهد تجاوزاتش را متوقف کند من فکر نمی‌کنم که چشم‌انداز جدی برای موفقیت در مذاکرات وجود داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

مدیرگروه جمعیت شناسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برآورد می‌شود در سال 1430 خورشیدی یک پنجم دختران دهه 60 یعنی حدود 20 درصد این قشر که به سن 50 سال می‌رسند، مجرد خواهند بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیرجند - امام جمعه موقت بیرجند گفت: بی شک انتخابات یکی از مولفه های تقویت نظام است.

وب‌گاه الف

هیات وزیران افزایش و تقویت توان صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون را در جهت تسهیل وام اشتغال زنان سرپرست خانوار به تصویب رساند.

خبرگزاری تسنیم

مدافع - هافبک تیم فوتبال ملوان می‌گوید با وجود اینکه‌های تیم‌هایی مانند تراکتور و گل‌گهر هزینه زیادی انجام دادند، اما سپیدپوشان گیلانی فقط یک یا دو امتیاز با آنها فاصله دارند.

وب‌گاه الف

رهبر معظم انقلاب بر سیر مجاهدت‌ها از مشروطه به این سو تا مقطع انقلاب و به‌خصوص تأکیدهای خودِ حضرت امام خمینی (ره) برای به همه‌پرسی گذاشتن نوع حکومت «تنها حدود 50 روز پس از انقلاب اسلامی» صرفاً با این هدف اشاره می‌کنند که نقش تاریخی مردم را به عنوان «صاحبان کشور و انقلاب» یادآور شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست گروه ادبیات انقلاب اسلامی اندیشکده ادبیات پایداری با عنوان «واکاوی داستان انقلاب و جنگ بر اساس مؤلفه‌های ادبیات داستانی در غرب» برگزار شد.

خبرگزاری مهر

بیست‌وسومین پویش کتابخوانی پویا با محوریت موضوع آموزش فلسفه و آداب زیارت به کودکان توسط مرکز رسانه‌ای شیرازه آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظامی گنجوی شاعریست که در آثار خود حماسه فردوسی و عرفان و حکمت مولانا را به خوبی جمع کرده و تصویرسازی های جذابی در آثاری مانند خمسه نظامی انجام داده و به گفته بسیاری، اگر نظامی نبود، حافظ و سعدی و بزرگان دیگر، ظهور و بروز پیدا نمی کردند.

وب‌گاه ورزش سه

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، خواستار زمان بیشتری شد تا تیمش بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان گفت: شورای نگهبان می‌تواند و بلکه باید یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را در زمینه افزایش مشارکت در انتخابات ایفا کند. اما همه‌اش دست شورای نگهبان نیست بخش عمده‌تر آن دست مردم است که عبارت باشد از نوع گزینش مردم و آرایی که به صندوق‌ها می‌ریزند

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: در جامعه آماری 450 نفره تاریخ شفاهی فرماندهان و مدیران ارشد، قرارگاهی، یگان‌های رزم و رده‌های تخصصی در دفاع مقدس، 75 نفر از روحانیون عالی‌قدر قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محسن قمی، کاندیدای انتخابات خبرگان ششم می گوید: بی توجهی به مجلس خبرگان یا این است که مشروعیت آن را زیر سوال ببریم و یا اینکه کارآمدی مجلس خبرگان را نادیده بگیریم و آن ظرفیتی که مجلس خبرگان دارد از آن استفاده نشود. هردو ضربه زدن به منافع ملی است.