شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

این گزارش به بهانه وفات آیت‌الله امامی‌کاشانی، درباره شخصیت این روحانی برجسته و ابعاد حضور او به‌عنوان تولیت مدرسه شهید مطهری نگاشته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حقوق اسلامی، نه تنها جان و نفس آدمی مهم شمرده شده و در نتیجه مورد حمایت قانونی قرار گرفته است، بلکه مالکیت مشروع و اموال نیز حمایت قانونی برخوردارند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، از برگزاری نشست وزرای امور خارجه سازمان همکاری‌های اسلامی در مورد فلسطین خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره بیانیه شورای همکاری خلیج فارس و طرح ادعای مالکیت کویت و عربستان بر میدان آرش گفت: طرح ادعاهای بی اساس و یکجانبه هیچ حقوقی را برای مدعی ایجاد نخواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رفتار انتخاباتی حاکمیت و مردم در یازدهم اسفند، با آمیزه ای از مهندسی، مشارکت ایجابی و اعتراضی، و عدم مشارکت، و نسبت آراء باطله و ترکیب برندگان و بازندگان، می تواند نقطه ی عطفی در تحولات سیاسی اخیر ایران محسوب شود.

وب‌گاه گسترش

سهرابی گفت: بی‌اعتنایی وزارت کار و دولت به موضوع افزایش دستمزد کارگران و این برخورد یک‌جانبه، امیدی به پایان خوش مذاکرات مزدی 1403 باقی نگذاشته است

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در نبرد اقتصادی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) توطئه‌های اقتصادی دشمن را درهم شکست.

وب‌گاه مشرق نیوز

به بهانه جدایی نبیل باهویی از پرسپولیس، آمار مهاجمان خارجی فوتبال ایران نشان می‌دهد که گلزن‌ترین آن‌ها اکنون 40 ساله است!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس و نفت و گاز گچساران فردا (دوشنبه، 14 اسفند) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: فصل پیش در جام حذفی قهرمان شدیم. جام‌های حذفی همیشه سورپرایزهایی دارند و در این فصل هم اتفاقاتی داشتیم. به خاطر همین سورپرایزها و اتفاقاتی که در 90...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش برابر تیم نفت و گاز گچساران در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در جام حذفی تیم‌ها سورپرایزهایی دارند و معمولاً اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرخانه خلاق آفتاب گفت: ایران با 295 نوع تقریباً نصف صنایع دستی دنیا نزد ایرانیان است. سال گذشته گردش اقتصادی صنایع دستی در دنیا بالغ بر 722 میلیارد دلار بوده و ما با داشتن نزدیک به 295 نوع صنایع دستی سهم‌مان 300 میلیون دلار بود تقریباً هیچ.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در جام حذفی تیم‌ها سورپرایزهایی دارند و معمولاً اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه با تاکید بر این‌که ایران به‌واسطه مجموعه‌های جهادی از سیاست تحریم دشمن عبور کرده است، گفت: قرارگاه خاتم در بخش‌های مختلف راه و شهرسازی، مترو، بیمارستان، ابنیه خاص و... نقش‌آفرین است.

خبرگزاری دانشجو

آیین تجلیل از مهندسین برتر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش امروز 13اسفند در وزارتخانه آموزش و پرورش برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: محدودیت جغرافیا و زمان را برای ارائه خدمات قضایی به شهروندان را حذف می‌کنیم.