شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد حاجی‌رحیمی مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه با بیان اینکه اعزام خادمین از 21 بهمن در 4 دوره برای برادران و 5 دوره برای خواهران آغاز شده است، توضیح داد: تمام یادمان‌های دفاع‌مقدس جنوب به اضافه یادمان شهدای شرهانی استان ایلام تحت پوشش کمیته خادمین قرار گرفته و تا کنون دو مرحله اعزام انجام شده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کتاب «سرزمین خورشید» نوشته محمد معیری و نادر پیروز توسط انتشارات دانژه به چاپ رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کتاب «سرزمین خورشید» نوشته محمد معیری و نادر پیروز توسط انتشارات دانژه به چاپ رسید.

وب‌گاه الف

منوچهر صدوقی سها، فیلسوف و عرفان پژوه ایرانی معتقد است: تنها قوه درک حقایق عقل نیست، عقل محترم است اما در محدوده خودش و برای درک حقایق نمی‌شود فقط اکتفا به عقل کرد.

خبرگزاری تسنیم

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان عقیده دارد دو عامل سبب شده شاگردان ژوزه مواریس در موضوع جذب مدافع وارد کارزار نقل‌وانتقالاتی نشوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کرسی علمی - ترویجی با موضوع تحلیل ابدیت توسط گروه فلسفه پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. در این کرسی علمی، حجت‌الاسلام محمدعلی اردستانی به عنوان ارائه دهنده، دکتر سیدمحمدعلی دیباجی و دکتر حسین رمضانی به عنوان ناقد حضور خواهند داشت. دبیر علمی این کرسی، حجت الاسلام محمدباقر پورامینی می‌باشد. کرسی علمی - ترویجی...

وب‌گاه مشرق نیوز

در این بیانیه آمده است: بیست و چهار نفر از سی نفر لیست تهران، دارای درجه دانشگاهی دکتری هستند که اکثر آنان یا هم‌اکنون در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند و یا سابقه تدریس دارند و بعضی نیز استاد نمونه بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرلیست صدای ملت گفت: مسأله حجاب مسأله اصلی کشور ما نیست و اکثریت قاطع مردم ما به خاطر ایمان و اعتقاد به اسلام، پوشش اسلامی را رعایت می‌کنند و این موضوعی نخواهد بود که کشور را درگیر آن کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک دانش پژوه حوزه فلسفه تعلیم و تربیت جوان همسری و مدارای اجتماعی با تجرد پسران را از عوامل تاثیرگذار بر بروز پدیده دختران مجرد دانست و گفت: تغییر ارزش های فرهنگی جامعه، نگرش ابزاری به ازدواج، بازنگری ارزشی جامعه، نگرش منفی به ازدواج و تضعیف ارزش‌های دینی جامعه از عوامل فرهنگی موثر بر بروز تجرد جوانان بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرها حاکی از تلاش صدا و سیما برای بازکردن فضای انتخاباتی با تریبون دادن به دیدگاه های انتقادی و صندلی های داغ است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی درباره فهرست مشترک نامزد‌های این شورا با جبهه پایداری بیانیه‌ای منتشر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است: مردم شریف تهران و شمیرانات و اسلامشهر و شهرری و پردیس چهار سال قبل در انتخابات مجلس یازدهم، همه 30 نفر نامزد ما با رای شما به مجلس راه یافتند؛ اکنون با تشکر از اعتمادی که به ما کرده‌اید، فهرست 30 نفره نامزد‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سر لیست صدای ملت گفت: شرایط منطقه به نحوی است که دنیای غرب و شرق نگاهی ویژه به ایران دارد و میزان مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند در تصمیمات قدرت‌های جهانی اثرگذار باشد.

خبرگزاری تسنیم

هیچ «محدودیت طبیعی» جدی برای اختصاص زمین‌هایی در قواره‌های بسیار بزرگ وجود ندارد. زندگی متراکم و پرتنش امروز ایرانیان، می‌تواند کلاً به زیست شیرین در خانه‌باغ‌های بسیار بزرگ 32هزار مترمربعی و با سبک نیمه‌روستایی تغییر کند.

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره فهرست مشترک نامزدهای این شورا با جبهه پایداری بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره فهرست مشترک نامزدهای این شورا با جبهه پایداری بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...