سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی (1 تا 31 اردیبهشت) از روز سه شنبه (21 فروردین) آغاز می شود.

وب‌گاه الف

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی (1 تا 31 اردیبهشت) از روز سه شنبه (21 فروردین) آغاز می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 31حراج خرده فروشی لوازم خانگی از روز 25 تا 28 فروردین در 11 استان برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر با 2 کیلوگرم روانگردان گران قیمت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از ارائه فرصت جدید برای تکمیل مدارک داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی از 25 فروردین ماه 1403 خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اظهارات پناهیان درباره پیامبر و امام علی همچنان در محافل سیاسی و رسانه ای مورد بحث است.

وب‌گاه گسترش

تولید برق و افزایش توان نیروگاه ها می تواند کمک بزرگی برای تابستان پیش رو باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اظهارات اخیر علیرضا پناهیان درباره سالگرد 15خرداد با واکنش‌هایی همراه بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله ناصر مکارم شیرازی: قیمت ارزاق باید در قم متعادل و نسبت به شهرهای دیگر کمتر باشد. البته این به تنهایی کار شما نیست ولی می توانید به سهم خودتان در این مساله مؤثر باشید.

وب‌گاه الف

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، مساله مسکن را از مهمترین دغدغه های مردم دانست و گفت: عده ای از مردم از نظر مسکن گرفتارند و با مشکل مواجه هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، مساله مسکن را از مهم ترین دغدغه های مردم دانست و گفت: عده ای از مردم از نظر مسکن گرفتارند و با مشکل مواجه هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، حمید رحیمی و محمد نادری از جمله بازیگران نمایش «گالیله» هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در این کره خاکی کم نیست خانه‌هایی که با معماری‌های عجیب و غریب ساخته و افراد با رغبتی زیاد در آن‌ها ساکن شده و به خیر و خوشی زندگی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارگذاری تازه جمعیتی در حومه پایتخت در حالی در کارگروه زیربنایی استان تهران مصوب شده که چهار مساله بدون جواب مقابل این پیش‌مصوبه دولتی قرار دارد استان تهران غربی تشکیل می شود؟ تقسیم استان تهران به کجا رسید؟ استاندار تهران گفت: به نظرم شرایط برای تشکیل استان غربی تهران فعلا فراهم نیست. به گزارش عرشه آنلاین، چند سالی است که حرف از تقسیم تهران زده می‌شود. یک‌بار حرف از انتزاع ری از تهران...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یک زوج قاچاقچی خبر داد و گفت: متهمان در پوشش باند خانوادگی اقدام به قاچاق و توزیع مواد افیونی به تهران می‌کردند که دستگیر و از خودروی آنان 25 کیلو حشیش کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق سندی از ساواک به تاریخ 6ر6ر42 که توسط مامور ویژه ساواک گزارش شده است، بیان می‌کند؛ عده‌ای از اهالی جنوب شهر تهران نسبت به اعلام صدور حکم اعدام طیب اعتراض نموده‌اند و به این منظور نزد آیت‌الله بهبهانی رفته‌اند. این سند حاکی از آن است که چیزی حدود 3 ماه بعد از وقابع 15 خرداد، حکم اعدام طیب صادر می‌گردد.