چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

"یک سامانه بارشی در روز جمعه وارد کشور می‌شود که در ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد بارش پراکنده خواهیم بود." رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در تشریح وضعیت آب و هوای کشور در هفته پیشرو، گفت: سامانه بارشی که روز جمعه وارد کشور می‌شود ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد...

وب‌گاه عصر ایران

یک: ماجرای فرار یکی از مسئولین درمانگاه، ارسال فیلم باکیفیت همراه با صدای واضح به اینترنشنال و نوع پوشش خبری سنگین با روایت اول «حمله به یک زن در درمانگاه با حجاب اجباری» همگی موید همان گفته معاون دادستان قم بود که با انتشار این فیلم یک طراحی برای تفرقه افکنی و فتنه انگیزی در جامعه را داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمید رسایی، ازجمله حامیان سرسخت نظارت استصوابی است، مساله‌ای که در انتخابات دهم دامن خودش را هم گرفت. کسی که از فعالیت‌های بسیج گرفته تا نقش واعظی و تبلیغات اسلام در اوگاندا و لبنان و پاکستان و... و ورود به سپاه پاسداران را در کارنامه‌اش دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی از اعطای وام 150 میلیون تومانی به سربازان مهارت دیده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، درباره تعداد کارکنان وظیفه‌ای که دوره‌های مهارت آموزی را طی کرده‌اند اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی از زمان ابلاغ طرح که سال 1400 بود، همزمان با ستاد کل نیرو‌های مسلح و سایر دستگاه‌های نیرو‌های مسلح موضوع مهارت آموزی کارکنان وظیفه را آغاز کرد که این طرح بسیار مفید،...

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در تشریح وضعیت آب و هوای کشور در هفته پیشرو، گفت: سامانه بارشی که روز جمعه وارد کشور می‌شود ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: در 3 سال اخیر 10 هزار سرباز را در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی آموزش داده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش ها در 21 استان و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

نماینده کارگران اظهار کرد: به طور صریح به ما اعلام شد که ما قصد نداریم رقم سبد معیشت را تعیین کنیم و به طور مستقیم به مذاکرات تعیین دستمزد می‌پردازیم! این اهانت بزرگی به کارگران بود و تمام تلاش‌های ما برای تعیین یک رقم مناسب برای سبد معیشت بی‌نتیجه ماند.

وب‌گاه عصر ایران

اشتباه بسیاری از مومنین در بحث امر به معروف و نهی از منکر آن است که منتظر اثر می مانند در حالی که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در موضوع امر به معروف و نهی از منکر «باید گفت و رد شد و منتظر اثر نماند». آن چیز که مهم است تکرار این موضوع یعنی تذکر از سوی سایرین است. با این تفسیر بحث چند بار تذکر و در مرحله بعد فیلم گرفتن و یا تظاهر به آن قطعا مورد تائید نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر تمام مسلمین و هم‌وطنان عزیز حتم و لازم است که نهایت سعی و کوشش را مبذول دارند تا گریبان خود را از چنگال جابرانه‌ی اجانب خلاص و سعادت را نصیب خود نمایند. الاحقر محمود الحسینی الروحانی القمی / روی موازین شرع و دین مقدس اسلام برای مسلمین در اقدام بر «ملی شدن صنعت نفت در سراسر کشور» جای هیچ‌گونه شبهه و تردیدی نمی‌ماند. الاحقر عباسعلی شاهرودی

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند آیت الله بهجت در واکنش به حادثه درمانگاه قم گفت: امر به معروف ما فقط به چندتا موئی که آشکار شده، محدود شده؛ آن هم با روش خودمان، نه روش اهل بیت علیهم السلام.

وب‌گاه عصر ایران

طلبه باید سرش را پایین بیندازد و تا وقتی خودش را مهذب نکرده وارد این مسائل نشود. طلبه ای که مقید نباشد خودش را مهذب کند چگونه می‌تواند جامعه را مهذب کند؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوال دوم مطرح می شود: وقتی دوربین مدار بسته بود، چرا آن فرد معمم با موبایل شخصی خودش از آن خانم تصویربرداری می کرده است؟ عصر ایران: وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره حادثه درمانگاه قم، فیلمبرداری آن فرد معمم از خانمی که حجابش را رعایت نکرده بود را چنین توجیه کرد که پلیس هم از خودروهایی که با سرعت غیرمجاز حرکت می کنند، تصویربرداری می کند و نیز در مغازه ها و اماکن عمومی نیز دوربین های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خلیلی گفت: تقریبآ با مدت 30 سال مدیریت در استان‌ها نمی‌دانستم چوگو چه ورزشی است!