چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها بحث درباره اینکه چه کسی رییس مجلس آینده خواهد شد، شدت گرفته است. در این میان گزینه‌هایی مطرح هستند که هر کدام تا اندازه ای شانس جلوس بر کرسی ریاست را دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در یکی از آن معدود خطبه‌ها و در ایام نوروز مرحوم مهدوی‌کنی در انتقاد از سریال‌های نوروزی آن سال یک‌بار گفت: برنامه‌های مفید پخش کنید به جای این که هر شب یک زن سلیطه را بیاورید!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماجرای عکس گرفتن طلبه از بانویی در درمانگاه عترت و قرآن ماجرا شد! در آستانه ماه مبارک رمضان و فروردین فرخنده، آن طلبه بی‌تدبیر و به نظرم درس نخوانده و ناشایسته فضای جامعه را ملتهب و آلوده کرد.

خبرگزاری دانشجو

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: امر به معروف و نهی از منکر، یکی از واجبات مسلم اسلامی است. وی افزود: همه افراد موظف به امر به معروف و نهی از منکر هستند و برای امر به معروف، نیازی به تخصص فقهی نیست. تقوی اظهار داشت: احتمال تاثیر، شرط امر به معروف است و حاکمیت وظیفه دارد بستر امر به معروف...

وب‌گاه خبر آنلاین

اتفاقاتی که این روزها در تهران رخ داده، نشانه روشنی از فقدان این بی‌طرفی در سطح ضابطان است که البته مقامات قضایی باید جبران کنند و دستور رسیدگی دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

بیانات رئیس جمهور در جمع اصحاب رسانه و واقعه درمانگاه قم از موضوعات روزنامه های امروز است. بعضی روزنامه ها از جمله جوان، فرهیختگان و سازندگی، از امروز تعطیل شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله کاظم قاضی زاده، مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در گفت‌وگویی تاکید کرد: نسبت به آنچه که تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر در روزهای اخیر اتفاق افتاد، باید بگویم که رفتار روحانی موبایل بدست ناپسند غیر قابل توجیه و متاسفأنه همراه با عدم آگاهی نسبت به نحوه مواجهه با منکرات صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های 15 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، تهران، البرز، اصفهان، قم، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، خوزستان، زنجان و فارس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های 15 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صفریان گفت: مرحوم آیت‌الله بجنوردی عالم بزرگ و تحصیل‌کرده نجف و قم نزد علمای بزرگ بود. ایشان با روحیه‌ی شاگردپروری که داشت، اندوخته‌های علمی خود را در دانشگاه ترویج کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در خاطرات آیت الله هاشمی در آخرین روزهای سال 1379 به ماجرای یک هواپیمایی دزدی اشاره کرده است.