چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون میراث فرهنگی اعلام کرد که مغولستان برای پیوستن به پرونده میراث جهانی «نوروز» درخواست داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران جزئیات برنامه‌های نوروز 1403 شهرداری پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس شورای اسلامی درباره صحبت علم الهدی امام جمعه مشهد در روز نماز جمعه این شهر درباره لایحه حجاب اطلاعیه‌ای صادره کرده است که در ادامه می‌آید. متن اطلاعیه به شرح زیر است: حضرت آیت‌الله علم‌الهدی نماینده محترم، ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس در خطبه‌های نمازجمعه این شهر در روز جمعه 25 اسفند 1402 نکاتی را درباره لایحه عفاف و حجاب مطرح کرده‌اند که...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان گفت: هم به صورت حضوری از طریق نماینده آقای روحانی و هم به صورت تلفنی توسط یکی از اعضای شورا، عدم احراز را به وی اعلام کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح ساماندهی کارکنان دولت با مانع اشکالات هیات عالی نظارت مواجه شد طرح ساماندهی کارکنان دولت با مانع اشکالات هیات عالی نظارت مواجه شد هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز در آخرین نشست خبری سال 1402 خود با خبرنگاران گفت طرح ساماندهی کارکنان دولت با اصلاحات و رفع ایرادات که بر روی این طرح انجام شد اکنون شورای نگهبان هیچ نکته و ایرادی نسبت به این طرح ندارد اما با توجه به نامه‌ای...

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در 52 حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پرونده‌های 52 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی از 11 استان مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طحان‌نظیف گفت: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در 11 استان و 52 حوزه انتخاباتی تایید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد مازنی در یادداشتی نوشت: مدیریت حوزه‌های علمیه اجازه ندهند تا افراد معمم در نقش ضابطین برخی نهادها تنزل پیدا کنند و آداب معاشرت با مردم را به آنها بیاموزند.

وب‌گاه عصر ایران

حادثه درمانگاه قم همچنان محل بحث و بررسی است. روز گذشته نیز برخی امامان جمعه از این ماجرا انتقاد کردند. در این گزارش، نگاه صدا و سیمای قم به موضوع را می‌بینید.

خبرگزاری تسنیم

مجلس شورای اسلامی درباره صحبت های علم الهدی و لایحه حجاب اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات در 52 حوزه انتخابیه از 11 استان اردبیل، ایلام، خراسان جنوبی، زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، قزوین، قم، لرستان و مرکزی توسط این شورا مورد تایید قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ماجرای عکس گرفتن طلبه (درستش طالب!) از بانویی در درمانگاه عترت و قرآن ماجرا شد! ماجرا جهات مختلفی دارد که نمی‌توان از کنارش گذشت. به هر حال در آستانه ماه مبارک رمضان و فروردین فرخنده، آن طالب بی‌تدبیر و به نظرم درس نخوانده و ناشایسته فضای جامعه را ملتهب و آلوده کرد.» عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت سیدمحمد خاتمی با نگارش یادداشتی در روزنامه اعتماد، به ماجرای درگیری یک روحانی و یک...

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک پاسارگاد در پی تداوم و تعالی تفکر سازنده خود در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی، در سال 1402 نیز با احداث مدارس، کتابخانه‌ها، حمایت از نخبگان، اهدای خون توسط پاسارگادیان و... بر ایفای نقش جهادی و مؤثر به‌منظور آبادی هرچه بیشتر میهن عزیزمان ایران اهتمام ورزید.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارشاد دولت سیدمحمد خاتمی در یادداشتی نوشت: ملبس شدن به لباس روحانیت، بسیار آسان‌گیرانه شده است. بدیهی است اگر طلبه‌ای درست درس خوانده باشد، در مرحله سطح هم که باشد، می‌داند که نباید به خانم بدحجاب نگاه کند چه رسد به اینکه فیلم و عکس بگیرد.