چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره حادثه درمانگاه قم، فیلمبرداری آن فرد معمم از خانمی که حجابش را رعایت نکرده بود را چنین توجیه کرد که پلیس هم از خودروهایی که با سرعت غیرمجاز حرکت می کنند، تصویربرداری می کند و نیز در مغازه ها و اماکن عمومی نیز دوربین های مداربسته وجود دارد که فیلم می گیرند و برای کشف جرم مفید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کسانی که از خانم های بی حجاب یا بدحجاب فیلم می گیرند و در عین حال ادعای حزب اللهی و ولایتمدار بودن هم دارند، مگر نشنیده اند که ولی فقیه در این باره گفته اند "بگو و رد شو"؛ و نگفته اند دوربین ات را به سمت زنان و دختران بگیر و یواشکی از آنها عکس و فیلم بگیر.

وب‌گاه خبر آنلاین

مواضع جلیل محبی عجیب و ضد و نقیض است. او در شهریور ماه امسال، زمانی که متن لایحه حجاب و عفاف نهایی شده بود تحت عنوان طراح قانون حجاب و عفاف از جریمه‌های نقدی برای بدپوششی مدون در لایحه حمایت می‌کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کرمان از کشف رد پای پرندگان در رسوبات 33 تا 27 میلیون سال پیش در ناحیه قم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام و المسلمین علی بهجت در خصوص حادثه درمانگاه قم گفت: تبعات منفی آن همین جامعه‌ای است که ساخته‌ایم. آقا (آیت‌الله بهجت) می‌فرمودند؛ کسی که مهذب و اصلاح نکرده غلط است که به فکر اصلاح دیگران باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام و المسلمین علی بهجت در خصوص حادثه درمانگاه قم به جماران گفت: تبعات منفی آن همین جامعه‌ای است که ساخته‌ایم. آقا (آیت‌الله بهجت) می‌فرمودند؛ کسی که مهذب و اصلاح نکرده غلط است که به فکر اصلاح دیگران باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین علی بهجت در خصوص حادثه درمانگاه قم به جماران گفت: تبعات منفی آن همین جامعه‌ای است که ساخته‌ایم. آقا (آیت‌الله بهجت) می‌فرمودند؛ کسی که مهذب و اصلاح نکرده غلط است که به فکر اصلاح دیگران باشد. حجت الاسلام و المسلمین علی بهجت در خصوص حادثه درمانگاه قم به جماران گفت: تبعات منفی آن همین جامعه‌ای است که ساخته‌ایم. آقا (آیت‌الله بهجت) می‌فرمودند؛ کسی که مهذب و اصلاح...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی کودک روی سرش کنترل پیدا می کند و تقریباً همان زمانی که یاد می گیرد خودش با تکیه دادن به چیزی بنشیند، غلت زدن یا غلت خوردن را یاد خواهد گرفت. وقتی کودک روی سرش کنترل پیدا می کند و تقریباً همان زمانی که یاد می گیرد خودش با تکیه دادن به چیزی بنشیند، غلت زدن یا غلت خوردن را یاد خواهد گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، والدین همیشه منتظر چهار دست و پا رفتن، و برداشتن اولین قدم های فرزند خود...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

سوال دوم مطرح می شود: وقتی دوربین مدار بسته بود، چرا آن فرد معمم با موبایل شخصی خودش از آن خانم تصویربرداری می کرده است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

عکسبرداری یک روحانی از یک زن در درمانگاه قم حواشی و واکنش های زیادی به همراه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی که منتخب مجلس دوازدهم نیز شده اند، نمایندگان 12 استان آراءشان ریزش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور دانشجویان در دیدار با سفیر جمهوری اندونزی در ایران گفت: تا 5 سال دیگر، 320 هزار دانشجوی خارجی برای تحصیل در دانشگاه های ایرانی جذب خواهند شد.