چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

بازتاب عکس گرفتن یک روحانی از زن بدحجاب در قم، همچنان در فضای رسانه ای داغ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آجیل کهنه دارای کپک است که سم آفلاتوکسین را تولید می‌کند و این سم خاصیت تجمیعی در بدن دارد و به تدریج در طولانی مدت موجب ابتلا به سرطان می‌شود. آجیل کهنه دارای کپک است که سم آفلاتوکسین را تولید می‌کند و این سم خاصیت تجمیعی در بدن دارد و به تدریج در طولانی مدت موجب ابتلا به سرطان می‌شود. مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه با هشدار نسبت به خرید آجیل های کهنه گفت: در این آجیل...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله خمینی بیستم اسفند 57 خبرنگاران خارجی را در شهر قم به حضور پذیرفت و به سوالات آنان پاسخ داد. روزنامه اطلاعات نیز این بخشی از این برنامه را پوشش داد و به نقل از امام خمینی تیتر زد: «نظر آیت الله طالقانی درباره حجاب صحیح است»

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب با اشاره به استفاده برخی جریان‌های انقلابی از واژه‌های توهین‌آمیز برای مخاطب قرار دادن زن ایرانی گفت: این رفتار مغایر با مکتب شیعه و فرهنگ انقلاب و امام (ره) و رهبری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

رخشنده اعتصامی معروف به پروین اعتصامی در 25 اسفند 1285 خورشیدی در شهر تبریز به دنیا آمد. پدرش یوسف اعتصامی آشتیانی (اعتصام الملک) از رجال نامی و نویسندگان و مترجمان مشهور اواخر دوره قاجار بود. در کودکی با خانواده به تهران آمد. پایان‌نامه تحصیلی خود را از مدرسه آمریکایی تهران گرفت و در همانجا شروع به تدریس کرد. پیوند زناشویی وی با پسر عمویش بیش از دو و نیم ماه دوام نداشت. وی پس از جدایی...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

عبدالله ویسی برای سومین بار هدایت فولاد خوزستان را بر عهده گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق و بارش‌های سیل آسا، کولاک برف و آبگرفتگی معابر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم در ادامه لیگ برتر انتخاب شد. با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم در ادامه لیگ برتر انتخاب شد. به گزارش عرشه آنلاین، عبدالله ویسی سرمربی باتجربه و خوزستانی که پیش از این هم هدایت فولاد خوزستان را بر عهده داشت، بار دیگر روی نیمکت قرمزپوشان خواهد نشست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق و بارش های سیل آسا، کولاک برف و آبگرفتگی معابر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عبدالله ویسی رسماً به عنوان سرمربی فولاد خوزستان معرفی شد.

وب‌گاه ورزش سه

با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم در ادامه لیگ برتر انتخاب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آمار چک‌های مبادله‌ای در دی‌ماه سال 1402 نشان می‌دهد که بیش از 8 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی بالغ بر 5539 هزار میلیارد ریال مبادله شد.