چهارشنبه 6 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری میزان

اقتصادی خبرگزاری میزان

سخنگوی صنعت برق گفت: نسبت به‌روز گذشته 500 مگاوات افزایش مصرف در یک شیفت شبانه کارخانه‌های فولاد و سیمان را مجاز اعلام کردیم و این کار هم‌اکنون انجام می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی با فرمان رییس‌جمهور از افتتاح و بهره‌برداری از 16 پروژه دریایی و بندری به ارزش 3 هزار میلیاردتومان در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم خبر داد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه تهاتر بدهی شرکت راه آهن بابت سوخت مصرفی لکوموتیو‌ها را ابلاغ کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: پروژه خارج‌سازی 6 فروند مغروقه در آبراه اروند و خور موسی به زودی توسط سازمان بنادر و دریانوردی اجرا خواهد شد.

شرکت دماوند انرژی عسلویه با اجرای پروژه‌های پست 400/230 کیلو ولت، خط و کلیدخانه 400 کیلو ولت، امکان اتصال به شبکه سراسری و ارسال برق مازاد تولید خود را به‌منظور پایداری شبکه برق کشور فراهم کرد.

نشست مشترک بررسی موانع و چالش‌های موجود بر سر راه خروج کالا‌های اساسی از بندرامام (ره) با حضور معاون نظارت و بازرسی تولیدی سازمان بازرسی کل کشور، برگزار شد.

میزان تسهیلات تصویب شده صندوق توسعه صنایع دریایی به بخش صنایع دریایی کشور در هشت ساله دولت تدبیر و امید 822 مورد و به مبلغ 12 هزار و 820 میلیارد ریال بوده است.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با سفیر جدید برزیل در تهران ضمن اشاره به فرصت‌های دو طرف در خصوص افزایش مبادلات تجاری بر اهمیت تجارت تهاتری میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی با فرمان رییس‌جمهور از بهره‌برداری از دو لایروب در بنادر جنوب کشور بعد از 50 سال خبر داد.

سایپا شرایط پیش فروش کلیه محصولات خود را بمناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم اعلام کرد.

نرخ خرید دلار امروز 24 تیر 1400 در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی روند کاهشی داشته است.

برای رهن کامل واحد 100 متری جوانمرد قصاب به سرمایه 250 میلیون تومانی نیاز است.

تردد در اکثر محور‌های مواصلاتی باز است و نسبت به روز قبل 4 درصد افزایش ترددگزارش شده است.

دبیر انجمن شیرینی و شکلات ایران گفت: در تولید شیرینی و شکلات کمبود مواد اولیه مشکل اصلی بوده و یکی از معضلات اساسی آرد است.

مدیرعامل شرکت دهکده سبز کاسپین گفت: با 25 خانم روستایی از روستاهای مختلف در ارتباط هستیم و آن‌ها را آموزش داده‌ایم و حتی بعضی از صنایع‌دستی تقریبا فراموش‌شده مانند «پین دوزی» را احیا کردیم.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار، امروز چهارشنبه 23 تیر 1400 در معاملات بازار آزاد تهران به یک میلیون و 47 هزار تومان رسیده است.