یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم برای شروع یک کار ادامه‌دار در آینده، موسیقی نمایش «علمدار» یک کار بسیار مهم بود و ناگفته نماند عوامل اجرایی نیز زحمت زیادی کشیده بودند.

رئیس کمیسون اصل 90 مجلس شورای اسلامی امشب 6 مهر به برنامه پایش می‌آید.

سریال «شهیدان باکری» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در 7 قسمت با پروداکشن سینمایی تهیه و تولید می‌شود و محصول سیمافیلم است.

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف هفته گذشته مجوز 2 آلبوم و 80 تک آهنگ را صادر کرده است.

مشارکت و همراهی مردم در موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار» با اهداف خیر خواهانه و با نیت نذر فرهنگی میلیونی شد.

مسئول شبکه اینترنتی شمس از تولید ویژه برنامه اربعین حسینی به مدت 10 روز و پخش از این شبکه خبر داد.

سریال ترسناک «تسخیرشدگی عمارت بلای» به زودی وارد مرحله پخش می شود، فصل سوم این سریال به تازگی جدیدترین تصاویر خود را منتشر کرده است، دو فصل قبلی این سریال ژانر وحشت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده اند.

نیکی کریمی کارگردان فیلم سینمایی «آتابای» به عنوان داور جشنواره آنتالیا انتخاب شد.

یک نویسنده کتاب گفت: ادبیات حوزه دفاع مقدس آن طور که باید و شاید نتوانسته در فضای مجازی حضور پیدا کند لذا نتوانسته مخاطبان را با خود همراه کند برای تبلیغ محتوا‌های با مضمون دفاع مقدس، ترویج کتاب و کتابخوانی باید بستر سازی شود و آن هم بستر‌ها سازی‌هایی ازجنس فضای مجازی و فناوری نوین.

جدول شماره 22 مدرسه تلویزیونی ایران در روز یکشنبه 6مهر برای شبکه‌های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.

فیلم سینمایی «ماهورا» ساخته «حمید زرگر نژاد» از جمله آثار موفق سینمای دفاع مقدس طی سال‌های گذشته است، فیلمی که توانست در جشنواره فیلم فجر دوره سی و ششم نظر مثبت اهالی رسانه را به همراه داشته باشد، اما در چرخه اکران با بی مهری روبرو شد.

بازیگر فیلم «از کرخه تا راین» گفت: من معتقدم که هنوز جنگ ما با غرب ادامه دارد پس نمی توان تنها در یک هفته سلحشوری و ایثار را گرامی داشت، وقتی تمام آنچه از سینمای دفاع مقدس باقی مانده یادآوری آن در یک هفته محدود است چطور انتظار داریم که این سینما قوت گرفته و یا در آن شاهد پیدایش قهرمان پروری باشیم.

کتاب «اینجا خط مقدم است» رونق تولید در دفاع مقدس به روایت محمود زرگر است که به قلم یحیی نیازی نوشته شده و در انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

سینمای ایران طی ماه‌های گذشته با اخبار و حواشی فراوانی روبرو بوده است، چرخه اکران با توقف طولانی مدت روبرو شده و از سویی تولیدات سینمایی نیز اختلالات فراوانی را تجربه کرده اند. حال بعد از تعطیلات دهه ماه محرم بار دیگر سینما‌ها بازگشایی خواهند شد، سینمایی که ماه‌های نگران کننده‌ای را پشت سر گذاشته و امیدی به ادامه سال جاری ندارد.

مجموعه پوستر فیلم سینمایی «لیگ عدالت» نسخه کارگردانی «زک اسنایدر» و محصول تازه دی سی کامیکس رونمایی شد.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.