یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در مراسم اختتامیه «شب شعر امتداد» که با حضور جمعی از طلبه‌های خواهر و برادر برگزار شد به منتخبان «شب شعر امتداد» جوایز ویژه اهدا شد.

یک نویسنده کتاب گفت: «شهید احسان حدائق» یکی از شهدای خاص بوده است که داستان شهادت و حضورش در عملیات فتح خرمشهر برایم بسیار جذاب بود شاید این موضوع باعث شد تا قلم به دست بگیرم و به ثبت مستند زندگی این شهید بپردازم.

اگر مسافر فراموش کند که نمازش، شکسته است و تمام بخواند، اگر داخل وقت متوجه شد، باید نماز را دوباره بخواند و اگر پس از وقت به یاد آورد، قضای نماز واجب نیست.

رییس سازمان سینمایی از 296 سالن سینما در حال ساخت در سراسر کشور خبر داد.

فیلم سینمایی «هالووین هیوبی» با بازی «آدام سندلر» کمدین مطرح سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از 16 مهر 1399 مصادف با 7 اکتبر 2020 آغاز خواهد کرد.

برنامه خردسال «با ما بیا» پنجشنبه و جمعه 10 و 11 مهر به مناسبت روز ناشنوایان و سالمندان به صورت ویژه‌ای روانه آنتن خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: وقتی انسان این مقطع بسیار طلایی را مرور می‌کند به دو بخش می‌رسد، که اولین بخش این است که هنر در این هشت سال نقش بسیار بی بدیلی داشت

نمایشنامه «چهارراه خندق» از انتشارات بنیاد رودکی و به قلم محمود فرهنگ با موضوع زندگی سردار شهید عبدالحسین برونسی رونمایی شد.

به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مستند «یادگاران مقاومت» امروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بازیگر سریال «بچه مهندس» گفت: سینما در انحصار چند بازیگر قرار گرفته است، متاسفانه برای حضور در سینما باید به محفل‌های خصوصی و شبانه بروید، سینما مافیای بزرگی دارد که اجازه حضور بازیگرانی همچون من را نمی‌دهد.

تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» گفت: در برنامه روز سه شنبه با حضور دکتر آرام رییس بهزیستی شهر تهران، دکتر دلبری رییس انجمن سالمندان، دکتر زمان پور روان شناس حوزه سالمندان، دکتر رضازاده روان شناس حوزه آسیب‌های اجتماعی و تعدادی از سالمندان به ابعاد مختلف زندگی سالمندان خواهیم پرداخت.

در پی استقبال گسترده مخاطبان، موسیقی نمایش علمدار 16 و 17 مهر ماه ساعت 18 مصادف با اربعین حسینی به روایتگری پرویز پرستویی در تالار وحدت اجرا می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب شد.

یک نویسنده کتاب گفت: اطلاعات چندانی پیرامون زندگی شمس تبریزی وجود ندارد، اما بررسی‌ها نشان داده شمس یک مجتهد بوده و سال‌ها در حوزه علمیه روزگار گذرانده است، وی صاحب فتوا بوده و از این رو مردم او را به عنوان یک مجتهد می‌شناختند.

بازیگر فیلم سینمایی «نفوذی» گفت: رسانه ملی بودجه ساخت سریال «همسرایی» را به طور کامل در اختیار تهیه کننده قرار داده اما وی تمامی مبلغ را برداشته و به هیچکس هم پاسخگو نیست.

جلسه شماره 110 شورای حمایت از کتب ارزشمند با حضور معاون امور فرهنگی، مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.