پنج‌شنبه 19 مهر 1403

ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان ممنوع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان ممنوع شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ورود خودروهای غیربومی به داخل استان زنجان از کلیه مسیرهای ارتباطی این استان ممنوع است.

سردار رحیم جهانبخش، روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران افزود: در پی شیوع بیماری کرونا ویروس و به منظور پیشگیری از انتقال آن از ساعت 22 جمعه شب /16 اسفند ماه / ورود خودروهای غیر بومی به داخل این استان ممنوع شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس این تصمیم، ورود خودروهای غیربومی به داخل شهرهای استان زنجان ممنوع بوده و رانندگان و مسافران می توانند بدون ورود به شهرهای استان به مسیر خود ادامه دهند.

جهانبخش تاکید کرد: هم استانی های از دعوت مهمانان خارج از استان خودداری کنند چرا که در مبادی ورودی شهرها در کمال احترام از ورود آنان جلوگیری خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در آخرین اخبار مربوط به کرونا در این استان اعلام کرد: هم اکنون حدود 289 بیمار مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از بین آنها ابتلای 50 نفر قطعی شده است، شمار فوتی های بیماران کرونایی این استان تاکنون چهار مورد بوده که از این تعداد سه فوتی مربوط به استان زنجان و یک نفر اهل قم بوده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*