شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت بایدن با هدف تمرکز استراتژیک بیشتر بر سیاست خارجی ایالات متحده، روی کار آمد. رئیس‌جمهور و تیمش قول دادند که به جنگ‌های همیشگی ایالات متحده پایان دهند. در سال اول، دولت به جنگ دو دهه ای در افغانستان خاتمه داد و متعهد شد که حضور نظامی ایالات متحده در خاورمیانه را به میزانی مناسب کاهش خواهد داد،، این بازیگر حتی رابطه ای «پایدار و قابل پیش بینی» با روسیه را دنبال کرد. منطق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترامپ در صفحه خود در اینستاگرام تصویر عجیبی از بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دارا ماسیکو وبلاگ‌نویس مشهور روس پس از افشای خسارت های گسترده نظامیان روس در پیروزی اخیر آنها در آودیوکای روسیه خودکشی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس همزمان با دومین سالگرد آغاز جنگ اوکراین ادعاهای خصمانه لندن علیه روسیه را تکرار کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه در واکنش به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه مسکو گفت: این تحریم‌ها غیرقانونی بوده و امتیازها و حقوق حقوقی شورای امنیت سازمان ملل متحد را تضعیف می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا که در آستانه دومین سالگرد آغاز جنگ روسیه علیه اوکراین در کاخ سفید سخنرانی می کرد، گفت: ما اکنون نمی توانیم درباره اوکراین عقب نشینی کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو از سفر روز‌های آینده هیأت بزرگ روسی به تهران با هدف شرکت در هفدهمین کمیسیون دائمی همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی دوجانبه خبر داد.

وب‌گاه الف

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو با اعلام خبر سفر روزهای آینده هیأت بزرگ روسی به تهران با هدف شرکت در هفدهمین کمیسیون دائمی همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی دوجانبه، ابراز امیدواری کرد که موافقت‌نامه اجرایی ساخت راه‌آهن رشت - آستارا به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های دو کشور پس از حل موضوع باقیمانده، در تهران امضا شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در واکنش به سخنان نخست وزیر ارمنستان درباره تعلیق عضویت این کشور در سازمان پیمان امنیت جمعی گفت: به گفت و گو با ایروان در این باره ادامه می‌دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکونومیست در مطلبی از آماده باش اروپا برای جنگ خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در دیدار خود با خانواده الکسی ناوالنی چهره مخالف پوتین که اخیرا در زندان درگذشت، از تصمیم خود برای اعمال تحریمهای بزرگ و جدید علیه مسکو خبر داد. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در دیدار خود با خانواده الکسی ناوالنی چهره مخالف پوتین که اخیرا در زندان درگذشت، از تصمیم خود برای اعمال تحریمهای بزرگ و جدید علیه مسکو خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ کاخ سفید پنج شنبه...

وب‌گاه عصر ایران

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه در رابطه با تحریم‌های جدید، بار دیگر مدعی شد که شخص «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه مسئول مرگ ناوالنی بوده است. او این اظهارات را کمی پس از دیدار با همسر و دختر ناوالنی در سانفرانسیسکو مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه‌داری آمریکا 500 فرد و نهاد روس را به دلیل مرگ «الکسی ناوالنی» به فهرست تحریم‌های خود اضافه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی گفت: آمریکا قرار است تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعلام کند که «خُرد کننده و ویرانگر» خواهند بود.