شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصمیم اخیر پوتین جهان را به سوی یک جنگ فضایی وسق می دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

تعداد زیادی از مقامات ارشد ناتو درباره رویارویی نظامی مستقیم بین اروپا و روسیه در آینده نه چندان دور هشدار می دهند. کرملین هرگونه قصد حمله به ناتو را رد می‌کند و این ایده را ترس‌آفرین به نفع ارتش‌های غربی و سازندگان دفاعی می‌داند. ناظران می گویند حمله به قدرتمندترین اتحاد نظامی تاریخ عواقب فاجعه باری برای روسیه خواهد داشت. مشکل این است که دو سال پیش، حمله به اوکراین نیز برای منافع امنیتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری آمریکا با همسر و دختر آلکسی ناوالنی دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری آمریکا با همسر و دختر آلکسی ناوالنی دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا بیش از 500 فرد و نهاد روسی را تحریم می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد زیادی از مقامات ارشد ناتو درباره رویارویی نظامی مستقیم بین اروپا و روسیه در آینده نه چندان دور هشدار می دهند. کرملین هرگونه قصد حمله به ناتو را رد می‌کند و این ایده را ترس‌آفرین به نفع ارتش‌های غربی و سازندگان دفاعی می‌داند. ناظران می گویند حمله به قدرتمندترین اتحاد نظامی تاریخ عواقب فاجعه باری برای روسیه خواهد داشت. مشکل این است که دو سال پیش، حمله به اوکراین نیز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا، ولادیمیر پوتین را در ارتباط با مرگ الکسی ناوالنی مهم ترین معترض روسیه، تحریم می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا به زودی تحریم های جدیدی را علیه ایران به دلیل حمایت این کشور از حمله روسیه به اوکراین اعمال خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین 71 ساله هواپیمای Tu-160 M را که با آن پرواز کرد، هواپیمای قابل اعتماد توصیف کرد. رئیس‌جمهور روسیه در شهر کازان گفت که از پرواز در این موشک‌انداز استراتژیک که می‌تواند تجهیزات هسته‌ای هم حمل کند، احساس خوبی داشته است و فناوری آن را عالی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در روز پنج‌شنبه اظهارات توهین‌آمیز «جو بایدن» همتای آمریکایی درخصوص خود را «گستاخانه» خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر نیروهای مسلح فرانسه مدعی شد که روسیه هواپیماهای فرانسوی که بر فراز دریای سیاه پرواز می‌کنند را مستقیما تهدید کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاریس مدعی شده که روسیه هواپیماهای فرانسوی که بر فراز دریای سیاه پرواز می‌کنند را مستقیما تهدید کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه از توافق ماهیگیری سال 1956 که توسط نیکیتا خروشچف، رهبر شوروی با بریتانیا منعقد شده بود، خارج می‌شود و این نشان می‌دهد چقدر شکاف میان روسیه و غرب پس از دو سال درگیری و لفاظی‌های جنگ سرد عمیق شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تلویزیون روسیه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور با بمب‌افکن راهبردی جدید مسکو پرواز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه روسیه به توهین بایدن به پوتین واکنش فوری نشان داد. وزارت خارجه روسیه به توهین بایدن به پوتین واکنش فوری نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی درباره توهین جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه، این اظهارات را سخیف و کم ارزش و همچنین مایه ننگ و شرمساری ایالات متحده توصیف کرد.