شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویدادهای معاصر - به ویژه حمله روسیه به اوکراین و ظهور چین سلطه گر - چرایی بخشی از گفتمان غالب در سیاست خارجی ایالات متحده را تبیین می کند. برای مثال، در چند سال گذشته، از منظر سیاستمداران راست‌گرا عادی شده که ادعا کنند خروج ارتش ایالات متحده از افغانستان در اوت 2021 باعث شد تا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، ماه‌ها بعد، در فوریه 2022، دستور حمله به اوکراین را صادر کند....

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از ناآرامی در مسکو بعد از مرگ آلکسی ناوالنی را مشاهده کنید. ساعاتی پس از اعلام خبر درگذشت الکسی ناوالنی، سرسخت‌ترین منتقد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه موجی از واکنش‌ها از سوی نزدیکان او و رهبران جهان برانگیخته شد پلیس به شدت با هواداران آلکسی ناوالنی درگیر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا پس از اعلام مرگ الکسی ناوالنی رهبر مخالفان روسیه در زندان، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را مسئول مرگ وی دانست. جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا پس از اعلام مرگ الکسی ناوالنی رهبر مخالفان روسیه در زندان، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را مسئول مرگ وی دانست. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به وقت محلی در سخنانی از کاخ سفید با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آیریش‌اگزمینر، انتشار خبر درگذشت آلکسی ناوالنی، منتقد سرشناس ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و رهبر اپوزیسیون این کشور، واکنش سران کشور‌هایی اروپایی را به همراه داشت. ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین که هم‌اکنون در تور اروپایی خود برای درخواست کمک از غرب در برلین به سر می‌برد، مدعی شد: مشخص است که پوتین او را کشته است. برای پوتین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به جان باختن منتقد سرسخت کرملین در زندان، گفت که این امر پیامد مستقیم اقدام‌های رئیس‌جمهوری روسیه و «اراذل و اوباش» وی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که سیاست استعماری غرب در اقصی نقاط جهان از جمله آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین به اصلی‌ترین مؤلفه بی‌ثباتی در روابط بین‌الملل بدل شده و مانع توسعه و رشد بشریت است. پوتین در نطق خوشامدگویی خود در مجمع بین‌المللی «برای آزادی ملت‌ها» گفت: استعمار نو میراث شرم‌آور چندین قرن تاراج و استثمار مردم...

وب‌گاه عصر ایران

در پی مرگ «الکسی ناوالنی» منتقد اصلی «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه جمعه گفت پوتین مسئول مرگ ناوالنی است.

وب‌گاه الف

فعال اصلاح طلب به مرگ الکسنی ناوالنی چهره اپوزیسیون روس واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سران کشورهای اروپایی و برخی چهره‌های برجسته به خبر مرگ مخالف رییس جمهور روسیه در زندان این کشور واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار خبر درگذشت آلکسی ناوالنی، منتقد سرشناس ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و رهبر اپوزیسیون این کشور، واکنش سران کشورهایی اروپایی را به همراه داشت. سران کشورهای اروپایی و برخی چهره‌های برجسته به خبر مرگ مخالف رییس جمهور روسیه در زندان این کشور واکنش نشان دادند. انتشار خبر درگذشت آلکسی ناوالنی، منتقد سرشناس ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و رهبر اپوزیسیون این کشور، واکنش سران کشورهایی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که روسیه مسئول مرگ الکسی ناوالنی رهبر اپوزیسیون این کشور در زندان است و در صورت تایید این خبر، این "نشانه دیگری از بی رحمی پوتین" خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فایننشال تایمز امروز (جمعه) از قول منابع مطلع گزارش کرد، مرکز فرماندهی پشتیبانی و توانمندسازی مشترک ناتو در آلمان در حال تهیه طرحی برای استقرار نیروهای ائتلاف در سراسر اروپا از جمله پشتیبانی و تقویت آنها در صورت درگیری با روسیه است.

وب‌گاه عصر ایران

ناوالنی که دشمن شماره یک ولادیمیر پوتین محسوب می‌شد به 19 سال زندان محکوم شده و در حال گذران این مدت حبس بود.

وب‌گاه عصر ایران

ناوالنی که دشمن شماره یک ولادیمیر پوتین محسوب می‌شد به 19 سال زندان محکوم شده و در حال گذران این مدت حبس بود.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه اخیر خود با تاکر کارلسون گفته بود که کشورهای عضو ناتو تلاش می‌کنند تا با تهدید خیالی از جانب روسیه، مردم خود را بترسانند. روسیه هیچ علاقه‌ای به جنگ با ناتو ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

الکسی ناوالنی 47 ساله که منتقد شماره یک ولادیمیر پوتین محسوب می‌شد به 19 سال زندان به اتهام داشتن یک بنیاد ضدفساد محکوم شده و در حال گذران این مدت حبس بود.