شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

10 سال پیش مردم جهان شاهد مذاکرات روسیه و اوکراین و آتش بس میان دو کشور بودند، اتفاقی که این روزها کشورهای مختلف به دنبال تحقق آن هستند اما طرفین درگیری کوتاه بیا نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برای روسیه بهتر خواهد بود، صراحتا نام بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواهان در انتخابات 2024 این کشور طی کارزار انتخاباتی خود در کارولینای جنوبی گفت: «این یک تعریف و ارادت است. من رابطه خوبی با پوتین دارم اما او من را نمی‌خواهد». «دونالد ترامپ» در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور روسیه که «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را نامزد محبوب در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور دانست، واکنش نشان داد. «ولادیمیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلاش‌ها برای برقراری صلح در جنگ اخیر اوکراین و روسیه در حالی دور از دسترس شده که حدود 10 سال پیش غرب توانست مسکو را در پی حمله به اوکراین سر میز مذاکره بنشاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به نوشته نیویورک‌تایمز، به گفته مقامات آگاه، دولت ایالات متحده، کنگره و متحدانش در اروپا را از اطلاعات جدید در مورد قابلیت‌های هسته‌ای روسیه که می‌تواند یک تهدید بین‌المللی باشد، مطلع کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: ترامپ در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور روسیه که «جو بایدن» را نامزد محبوب در انتخابات خطاب کرد گفت:«این یک تعریف و ارادت است. من رابطه خوبی با پوتین دارم اما او من را نمی‌خواهد».

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولادیمیر پوتین رییس جنهور روسیه در مصاحبه با تلویزیون دولتی روسیه گفت برای ریاست‌جمهوری امریکا، بایدن را به ترامپ ترجیح می‌دهد. ولادیمیر پوتین رییس جنهور روسیه در مصاحبه با تلویزیون دولتی روسیه گفت برای ریاست‌جمهوری امریکا، بایدن را به ترامپ ترجیح می‌دهد. پوتین در عین حال گفت اماده است با هر کسی که رییس‌جمهوری امریکا شود، همکاری کند. پوتین گفت بایدن «باتجربه‌تر و قابل پیش‌بینی‌تر» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس جمهور روسیه بامداد پنجشنبه گفت که مسکو آماده همکاری با هر رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا است ولی «جو بایدن» را ترجیح می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل ناتواعلام کرد: سال گذشته، هزینه های متحدان اروپایی و کانادا یازده درصد افزایش یافته که این بی سابقه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ژانویه، وزرای دفاع استونی، لتونی و لیتوانی اعلام کردند که مجموعه‌ای از «تاسیسات دفاعی ضد تحرک» را در امتداد مرز خود با روسیه و بلاروس ایجاد خواهند کرد که مجموعا به عنوان خط دفاعی بالتیک شناخته می‌شوند. آنها بدین طریق می خواهند مانع از ماجراجویی های بعدی پوتین شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری روسیه گفت دانشمندان روس به تولید واکسن برای درمان سرطان نزدیک شده‌اند و این واکنس بزودی در دسترس بیماران قرار خواهند گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت که این ائتلاف هیچ گونه تهدید نظامی فوری برای کشورهای خود از سوی روسیه نمی‌بیند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین قانون جدیدی امضا کرد که بر اساس آن، دارایی‌های افرادی که درباره نیروهای مسلح روسیه اطلاعات نادرست منتشر کنند یا اقداماتی علیه امنیت ملی روسیه انجام دهند، مصادره خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کرملین امروز (چهارشنبه) گزارش خبرگزاری رویترز مبنی بر اینکه پوتین پیشنهاد آتش‌بس برای اوکراین را از طریق میانجی‌ها به آمریکا ارائه کرده است، رد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس موسسه تحقیقاتی کی‌یف مدعی شد تحلیل و بررسی اولیه نشان می‌دهد که روسیه به‌تازگی برای اولین بار در جنگ تقریبا 2 ساله، با موشک مافوق‌صوت «زیرکن» کی‌یف را هدف قرار داد و این چالش جدیدی را برای پدافند هوایی اوکراین ایجاد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه روسیه مهم‌ترین وظیفه این کشور را توسعه مشارکت همه‌جانبه با چین عنوان کرد.