شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رگ الکسی ناوالنی، رهبر مخالفان روسیه در زندان یک مستعمره دورافتاده روسیه، ناظران این کشور را در شوک فرو برد. ناوالنی سال‌هاست که منتقد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و فساد فراگیر حلقه درونی رئیس جمهوری این کشور است و به همین دلیل محکومیت 19 ساله‌اش را به اتهام افراط‌گرایی می‌گذراند. گروهی می گویند بعید بود تا زمانی که پوتین قدرت دارد، او آزاد شود. اما به باور تحلیلگران...

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین، در جریان اخیر بازدید خود از کارخانه تانک‌سازی روسیه اعلام کرده که بهترین تانک جهان متعلق به روسیه است. در ادامه مشخصات این تانک را بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اکوادور اعلام کرد این کشور به دلیل پایبندی به راه‌حل صلح‌آمیز پایان دادن به درگیری‌ها، از ارسال تسلیحات به اوکراین خودداری می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرده است که ماه آینده به تهران سفر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس‌جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با همتای اوکراینی، مسوولیت مستقیم سقوط شهر «آودیوکا» را به انفعال کنگره آمریکا در تصویب بسته کمکی برای کی‌یف، نسبت داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرگ مشکوک مشهور‌ترین منتقد حاکم روسیه واکنش‌های زیادی در بر داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرگبارترین تک تیرانداز زن اوکراین معتقد است که ولادیمیر پوتین توسط خودی ها ترور خواهد شد. مرگبارترین تک تیرانداز زن اوکراین معتقد است که ولادیمیر پوتین توسط خودی ها ترور خواهد شد. اولنا بیلوزرسکا، 44 ساله، پس از انتشار فیلم وحشتناکی که او را در حال کشتن دو سرباز روسی نشان می داد، به قهرمان ملی اوکراین تبدیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز یکشنبه در جلسه‌ای در وین بین «آلخاندرو مایورکاس» وزیر امنیت داخلی آمریکا و «وانگ شیاهونگ» وزیر امنیت عمومی چین، پکن از واشنگتن خواست به آزار و اذیت و کنترل دانشجویان چینی بدون دلیل آشکار دست بردارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مصاحبه‌ای با روزنامه لوژورنال دو دیمانش، سباستین لوکورنو، وزیر دفاع فرانسه عنوان کرد: ما با روسیه در جنگ نیستیم. کمک به اوکراین برای دفاع از خود، کشوری که مورد حمله قرار گرفته، ما را همدست جنگ نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر دفاع فرانسه اظهار داشت: کمک به اوکراین برای دفاع از خود، کشوری که مورد حمله قرار گرفته، ما را همدست جنگ نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن از وزرای خارجه چین و هند خواست تا از سران کشورهای خود بخواهند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را از برنامه‌هایش برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا منصرف کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی گفت که باید این کشور تحت قوانین آمریکا «کشور حامی تروریسم» معرفی شود.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین که یک افسر کا گ ب بود، به دلیل تکیه بر شیوه مخالف‌کشی توانست برای سال‌های طولانی در قدرت بماند و در چارچوب تفکر کشورگشائی برای احیاء شوروی سابق تلاش کند، تفکری که تصرف کریمه و چند منطقه از سرزمین‌های متعلق به جمهوری‌های دیگر و تجاوز به اوکراین با آنهمه خسارت جانی و مالی بخشی از عوارض آن هستند.