شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه 55 آنلاین

ولادیمیر پوتین گفت کشوری که توسعه هوش مصنوعی را رهبری کند، حکمرانی جهان را در دست خواهد گرفت. توسعه هوش مصنوعی برای ولادیمیر پوتین بخشی از جنگ ایدئولوژیک با غرب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه پس از ماه‌ها بالاخره توانست به پیروزی مهمی در اوکراین دست پیدا کند: تصرف شهر آودیوکا در شرق اوکراین. این پیروزی نمادین، برای هر دو طرف اهمیتی ویژه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه پس از ماه‌ها بالاخره توانست به پیروزی مهمی در اوکراین دست پیدا کند: تصرف شهر آودیوکا در شرق اوکراین. این پیروزی نمادین، برای هر دو طرف اهمیتی ویژه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جاشوا کیتینگ در نشریه وُکس نوشت، هنگامی که ایالات متحده در اوایل این ماه برای انتقام کشته شدن سه سرباز آمریکایی در پایگاه آن کشور در اردن، حملات هوایی را علیه برخی گروه های شبه نظامی در منطقه آغاز کرد، رئیس‌جمهور جو بایدن خاطرنشان کرد که اگرچه ایالات متحده به حملات مرتبط با ایران «در زمان ها و مکان هایی که ما انتخاب می کنیم» پاسخ می‌دهد، اما واشنگتن «به دنبال درگیری در خاورمیانه یا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چرا ایلان ماسک آغوش خود را برای دشمن آمریکا گشوده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الکسی ناوالنی یک بار وقتی از ماجرای ترورش پرسیده شد، به مصاحبه کننده گفت: "اگر این اتفاق افتاد، اگر آنها تصمیم به کشتن من گرفتند، به این معنی است که ما در آن لحظه به طرز باورنکردنی قوی هستیم." پاسخ ناوالنی نشان از امیدواری در مواجهه با وحشت وجودی داشت. اما حالا که این اتفاق افتاده، حالا که ناوالنی در زندان واقع در قطب شمال مرده، این ولادیمیر پوتین، دشمن دیرینه اوست که بسیار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور در پاسخ به کمک مردم دونباس عملیات ویژه نظامی را در اوکراین به راه انداخت. «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که روسیه زودتر عملیات ویژه نظامی خود را آغاز نشد، زیرا روی صداقت شرکای خود حساب می‌کرد. رئیس جمهور روسیه یادآور شد که مسکو پس از درخواست کمک ساکنان دونباس از روش‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه مساله اوکراین برای غرب تنها مربوط به تقویت مواضع تاکتیکی است گفت، برای روسیه اما این موضوع مرگ و زندگی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شامگاه شنبه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه به ولادیمیر پوتین درباره تحت کنترل کامل قرار گرفتن شهر آودیوکا در دونتسک توسط گروه مرکزی نیروهای روسیه تحت فرماندهی سرهنگ ژنرال آندری موردویچف گزارش داد. این شهر گره دفاعی قدرتمند نیروهای مسلح اوکراین بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دیمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین طی میزگردی در کنفرانس امنیتی مونیخ عنوان کرد: خطاب به آنان که نمی‌خواهند بودجه‌ای را خرج تولید تسلیحات بکنند، باید بگویم که دوران صلح در اروپا تمام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اوکراین از شرکای کی‌یف خواست تا تولید تسلیحات را افزایش دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه شامگاه شنبه از تصرف شهر مهم آودیوکا در شمال دونتسک خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع روسیه شامگاه شنبه از تصرف شهر مهم آودیوکا در شمال دونتسک خبر داد. وزارت دفاع روسیه شامگاه شنبه از تصرف شهر مهم آودیوکا در شمال دونتسک خبر داد. تصویری از ولادیمیر پوتین رهبر روسیه در برخی از کانال های تلگرامی پس از تصرف شهر راهبردی «آودیوکا» منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به اذعان این روزنامه انگلیسی، گرچه روسیه در حمله به اوکراین متحمل خسارات فراوانی در خودروهای زرهی خود شده، اما با تعمیر ادوات قدیمی و افزایش ظرفیت تولید، موضع خود را در جنگ حفظ کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه پس از تصرف شهر راهبردی «آودیوکا» در شرق اوکراین، این «پیروزی مهم» را به نیروهای مسلح این کشور تبریک گفت.