شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرویس نظارت مالی فدرال روسیه، اعلام کرد که نام «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ارشد ایالت کارولینای جنوبی آمریکا به فهرست تروریسم و افراط‌گرایی روسیه افزوده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واکنش اخیر «لیندسی گراهام» درباره مرگ «الکسی ناوالنی» باعث شد تا نام این سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی به فهرست تروریسم و افراط‌گرایی این کشور اضافه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا جزئیاتی درباره تمدید و اضافه کردن تحریم‌های خود علیه روسیه جزئیاتی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا جزئیاتی را درباره تمدید و اضافه کردن تحریم‌های خود علیه روسیه اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ کرملین نسبت به درخواست‌ها مبنی بر تحقیقات بین‌المللی درباره مرگ منتقد مشهور رییس جمهور روسیه و روابط دوجانبه مسکو با برخی کشورهای آسیایی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌اکاترینا کاتیا میزولینا 39 ساله، «نگهبان اخلاق» پوتین به عنوان رئیس لیگ اینترنت امن روسیه است. او که دختر یک سناتور متعصب طرفدار پوتین و مخالف با اوکراین بوده، به عنوان یک سانسورگر وب شناخته شده و هدفش حذف انتقادات از پوتین، به ویژه در مورد جنگ با اوکراین است. اکاترینا کاتیا میزولینا 39 ساله، «نگهبان اخلاق» پوتین به عنوان رئیس لیگ اینترنت امن روسیه است. او که دختر یک سناتور متعصب طرفدار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، در نخستین اظهارنظر خود درباره مرگ الکسی ناوالنی مخالف سرشناس ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هیچ تقصیری را متوجه پوتین ندانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«نیکولاس مادورو»، رئیس جمهور ونزوئلا گفت روسیه در جنگ اوکراین در حال کسب پیروزی بوده و حتی به لحاظ اقتصادی قدرتمندتر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود تحریم‌های گسترده روسیه در 3 سال اخیر اقتصاد این کشور توانسته است، تا حدود زیادی از این بحران جان سالم به در ببرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بینا بر گزارش برخی رسانه ها پوتین عاشق زنی شده که هدفش حذف انتقادات از پوتین، به ویژه در مورد جنگ با اوکراین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در واکنش به مرگ الکسی‌ناوالنی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مرگ ناگهانی الکسی‌ناوالنی من را بیشتر و بیشتر از آنچه در کشورمان می‌گذرد، آگاه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرگ مشکوک الکسی ناوالنی رهبر مخالفان پوتین در رسانه‌های جهان واکنش‌های متعددی را به همراه داشته است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر الکسی ناوالنی در پیامی ویدئویی، پوتین را مسئول مستقیم مرگ همسرش در زندان معرفی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اکاترینا کاتیا میزولینا 39 ساله، «نگهبان اخلاق» پوتین به عنوان رئیس لیگ اینترنت امن روسیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری مرکزی کره شمالی گزارش کرد رئیس‌جمهور روسیه به نشانه داشتن «روابط ویژه» با کره شمالی، به رهبر این کشور یک خودرو ساخت روسیه هدیه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک خودروی روسی به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی هدیه داد.