یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موج حملات سنگین موشکی و پهپادی روسیه در روز سه شنبه شهرهای مهم اوکراین را در تاریکی فرو برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه از حمله موشکی اوکراین به بلگورود و فعال شدن پدافند هوایی این منطقه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه گزارش داد، اوکراین در سه نوبت تلاش کرد حملاتی راعلیه شهر مرزی «بلگورود» انجام دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، 34 پهپاد اوکراینی را سرنگون کرده و در 137 منطقه با نیرو‌های رژیم کی‌یف درگیر شدند. این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت که 11 عملیات تهاجمی نظامیان اوکراینی به مواضع نیرو‌های روسیه در محور‌های جنوب دونتسک، کوبیانسک، زاپروژیا، کراسنی‌لیمان و خِرسون طی یک روز گذشته دفع شدند. به نوشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از ناظران می گویند که اگر پوتین به واسطه عوامل داخلی یا چالش های جنگی متوقف نشود، این احتمال بالا است تا برای بلعیدن تمامی اروپا خیزی جدی بردارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه در سخنان اخیرش درباره کمک غرب به اوکراین هم عنوان کرد: آنها به دشمن ما کمک نمی‌کنند بلکه خودشان دشمن ما هستند. او اوکراین را ابزاری در دستان غرب دانست که به خواست مقامات کشورهای غربی علیه روسیه می‌جنگد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه فایننشال در گزارشی مدعی شد که صادرات یک نوع ابزار پیشرفته چینی به روسیه از زمان آغاز جنگ اوکراین در فوریه 2022 (اسفند 1400) 10 برابر افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌برخی ادعا کرده‌اند که سخنرانی سال نوی ولادیمیر پوتین خطاب به مردم روسیه در واقع توسط نسخه کامپیوتری یا هوش مصنوعی رئیس‌جمهور روسیه ساخته شده و همین مساله بار دیگر به شایعات درباره مرگ رهبر روسیه دامن زده است. برخی ادعا کرده‌اند که سخنرانی سال نوی ولادیمیر پوتین خطاب به مردم روسیه در واقع توسط نسخه کامپیوتری یا هوش مصنوعی رئیس‌جمهور روسیه ساخته شده و همین مساله بار دیگر به شایعات درباره...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه با روزنامه "لوموند دیپلماتیک" (Le Monde diplomatiqu) که صبح امروز منتشر شده، تاکید کرد که اطمینان دارد روسیه برنده جنگ اقتصادی کنونی ناتو و کشورهای غربی علیه این کشور خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری پیشین و معاون شورای امنیت روسیه گفت که رئیس‌جمهور اوکراین آدم «لجنی» است که عاشق تماشای کشته شدن جمعیت غیرنظامی کشورش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون شورای امنیت روسیه گفت: شاید برخی لجن‌ها مثل زلنسکی خیال‌بافی می‌کنند که نیروهای مسلح ما می‌خواهند مرکز شهر کی‌یف را شبیه به نوار غزه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولودیمیر زلنسکی، «درز اطلاعاتی» را عامل شکست ضدحمله اوکراین دانست اما با این حال برنامه‌های تازه‌ای را درخصوص اولویت‌های اصلی نظامی این کشور به اشتراک گذاشت و تاکید کرد که «انزوای کریمه بسیار مهم است.»

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین گفت که اوکراین که صرفا ابزاری در دستان غرب است تا علیه روسیه جنگ کند، «دشمن نیست» اما متحدان غربی که از کی‌یف حمایت می‌کنند، «دشمنان واقعی روسیه» هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه گفت: غرب جمعی که به اوکراین کمک می‌کند تا علیه روسیه جنگ کند، دشمنان واقعی ما هستند تا خود اوکراین.