یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش 32 پهپاد مهاجم اوکراینی را در آسمان مناطق بریانسک، اوریول، کورسک، و مناطق نزدیک به مسکو رهگیری و ممنهدم کرده است. ساعاتی پیش «دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی (JCCC) مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نهادهای محلی در جمهوری خلق دونتسک در شرق اوکراین که پارسال با برگزاری همه‌پرسی به کشور روسیه ملحق شد، اعلام کردند که در شبانه‌روز گذشته ارتش اوکراین این منطقه را به صورت مداوم بمباران کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مکتب سلیمانی با شهادت وی متوقف نمی‌شود و عملیات «طوفان الاقصی» در امتداد اقدامات ناتمام و مهمی است که حاج قاسم قصد داشت در راستای تضعیف موقعیت آمریکا در منطقه و ارتقای موقعیت محور مقاومت انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «خاویر میلی»، رئیس‌جمهوری آرژانتین اقدام برای پیوستن به پیمان اقتصادی بریکس را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خاویر میلی، رئیس‌جمهوری آرژانتین اقدام برای پیوستن به پیمان اقتصادی بریکس را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نچایف در مصاحبه با شبکه «ریانووستی» گفت که محاسبات برلین برای آسیب زدن به روسیه از طریق قطع واردات حامل‌های انرژی از این کشور، به موفقیت نرسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«سرگئی نچایف» سفیر فدراسیون روسیه در برلین امروز (جمعه) گفت که دولت آلمان قصد آسیب زدن به مسکو را داشت اما دچار اشتباه محاسباتی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در شرایط کنونی آسیای مرکزی به میدان قدرت نمایی قدرت های بزرگ، یعنی روسیه، چین و آمریکا تبدیل شده، رقابتی که با آغاز جنگ در اوکراین تشدید هم شده است. گروهی از ناظران می گویند، واشنگتن می تواند از فرصت جنگ در اوکراین برای نفوذ تدریجی اش در آسیای مرکزی استفاده کند، به جای آن که به اهرم های محرک برای تشدید درگیری ها متوسل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاید مهم‌ترین نمونه استفاده از بدل در میان شخصیت‌های تاریخی، برنارد مونتگومری بریتانیایی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام‌های جمهوری آذربایجان از پیشنهاد یک طرح به ارمنستان برای توافق بین دو کشور خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر خارجه روسیه گفته است که «رژیم کی‌یف با تکیه بر لفاظی جنگی و ادبیات خصمانه، هیچ اراده‌ای برای صلح ندارد.» لاوروف تاکید کرد: باید با اطمینان اعلام کنیم که از طرف رژیم (ولودیمیر) زلنسکی هیچ اراده‌ای برای صلح وجود ندارد. در ذهن نمایندگان این رژیم ادبیات و لحن جنگ‌طلبانه می‌چرخد و به لفاظی خصمانه متوسل می‌شوند. وی تصریح کرد: بنابراین هرگونه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق گفته مقامات جمهوری آذربایجان، این کشور طرحی را به ارمنستان ارائه داده که احتمال توافق بین دو کشور را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌الکساندر دوگین ملقب به مغز متفکر پوتین با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از وقوع جنگ بزرگ در خاورمیانه خبر داد. الکساندر دوگین ملقب به مغز متفکر پوتین با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از وقوع جنگ بزرگ در خاورمیانه خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین دوگین در این پست نوشت:

وب‌گاه الف

استفاده از بدل توسط رهبران قدرتمند جهان یک روش قدیمی است که عموماً برای جلوگیری از خطر ترور، گیج کردن دشمن و حتی به دست دادن تصویری از سلامت فیزیکی آنها به کار می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادعا می‌شود که بابا وانگا، یک پیشگوی نابینا، جنگ اوکراین و حملات 11 سپتامبر را پیش‌بینی کرده است؛ اما او در مورد سال 2024 چه پیش‌بینی‌هایی داشته است؟ باباوانگا، پیشگویی که به نوستراداموس بالکان شهرت دارد و گفته می‌شود درباره حوادث 11 سپتامبر، دو فاجعه هسته‌ای و سونامی خورشیدی، از قبل هشدار داده است، چندبار به وقایعی در سال 2024 اشاره کرده باباوانگا معروف به «نوستراداموس بالکان»، 26...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه به همتای چینی خود درخصوص جنگ با اوکراین گفت: در نهایت روسیه پیروز خواهد شد.