یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به شی جین‌پینگ، همتای چینی خود هشدار داد که جنگ روسیه علیه اوکراین ممکن است پنج سال طول بکشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای امنیت ملی اوکراین گفت: مذاکره با روسیه درباره صلح غیرممکن است زیرا تنها شرطی که مسکو برای برقراری صلح ارائه می‌دهد، تسلیم شدن اوکراین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی بازیگران مطرح فرانسوی از ژرار دوپاردیو، بازیگر نامزد اسکار که به تجاوز جنسی متهم شده، طی نامه ای سرگشاده دفاع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس گروه تولیدی دفاعی "روس‌تک" امروز (چهارشنبه) گفت که مسکو به زودی جدیدترین هویتزرهای خود را در منطقه شمالی ارتش در مرز با فنلاند و نروژ مستقر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر ارمنستان و رئیس جمهوری آذربایجان درباره روند صلح بین دو کشور و در جریان نشست سن پترزبورگ روسیه گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: گروهی از بازیگران فرانسوی در نامه‌ای سرگشاده از ژرار دوپاردیو، بازیگر نامزد اسکار که به تجاوز جنسی متهم شده، دفاع کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه از امضای موافقت نامه تجارت آزاد ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا استقبال کرد و گفت این اتفاق نقش بسزایی در تقویت روابط خواهد داشت. به گزارش ایسنا، «ولادیمیر پوتین» شامگاه دوشنبه گفت توافق تجارت آزاد میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا اهمیت بسزایی در تقویت روابط خواهد داشت و تقریبا تمام انواع کالا بدون عوارض گمرکی به بازار ایران دسترسی خواهند داشت. پوتین افزود: «تجار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زالوژنی اظهار کرد که روس‌ها «خیابان به خیابان» مارینکا را از بین برده‌اند و این شهر «دیگر وجود ندارد» و «در آنجا چیزی وجود ندارد که باعث خشم عمومی شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش اوکراین سه‌شنبه تایید کرد که نظامیان این کشور از شهر کلیدی «مارینکا» عقب‌نشینی کرده و در حومه آن مستقر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست با خانواده های اسرای اسرائیلی در نوار غزه گفت: من از روسای جمهوری چین و روسیه خواسته ام برای آزادی اسرای ما تلاش کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی تداوم حملات گسترده اسرائیل به نوار غزه و کشته شدن شمار زیادی از اسرای اسرائیلی، تل‌آویو دست به دامن روسای‌جمهور چین و روسیه شده تا بلکه بتواند با کمک این دو کشور اسرای خود را آزاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که ولادیمیر پوتین در تلاش برای تمدید 6 ساله حضور خود در کاخ کرملین است، ده‌ها نامزد در انتخابات اسفند ماه ریاست جمهوری روسیه رقیب او شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باباوانگا معروف به «نوستراداموس بالکان» 26 سال پیش در سن 84 سالگی درگذشت اما پیشگویی های او درباره آینده همچنان مورد توجه افراد قرار می گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه ترکیه‌ای از سفر رئیس‌جمور کشورمان در تاریخ 14 دی‌ماه به ترکیه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باباوانگا معروف به «نوستراداموس بالکان» 26 سال پیش در سن 84 سالگی درگذشت اما اعتقاد بر این بود که در پیش بینی آینده از قدرت آینده نگری برخوردار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسی شامگاه دوشنبه گفت توافق تجارت آزاد میان ایران و اتحادیخ اقتصادی اوراسیا اهمیت بسزایی در تقویبت روابط خواهد داشت و تقریبا تمام انواع کالا بدون عوارض گمرکی به بازار ایران دسترسی خواهند داشت. «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسی شامگاه دوشنبه گفت توافق تجارت آزاد میان ایران و اتحادیخ اقتصادی اوراسیا اهمیت بسزایی در تقویبت روابط خواهد داشت و تقریبا تمام انواع...