یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که رابطه اسرائیل و روسیه به واسطه مواضع کرملین نسبت به حملات اسرائیل به نوار غزه، پرتنش شده، اما گزارش ها حکایت از آن دارد که نتانیاهو برای آزادی اسرای اسرائیلی دست به دامان پوتین شده است؛ رخدادی که می تواند برای رهبری کرملین فرصت ساز باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه اظهار کرد که 30 کشور آماده پیوستن به بریکس هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به حمله مرگبار اخیر اوکراین به شهر بلگورود، رئیس‌جمهور این کشور را تفاله خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه ضمن اشاره به عضویت کامل ایران، مصر، امارات، عربستان سعودی و اتیوپی در سازمان بریکس از روز دوشنبه، به نقش روزافزون این سازمان در امور جهانی اشاره کرد. «ولادیمیر پوتین» طی سخنرانی به مناسبت آغاز ریاست دوره ای روسیه در سازمان بریکس، گفت که مسکو مشتاق همکاری مفید و سودمند با تمام اعضای این سازمان است. وی همچنین افزود: «بریکس در حال جذب حامیان و کشورهای همفکری است که در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور روسیه مدعی شده است که حملات را علیه اوکراین تشدید خواهند کرد و هیچ جنایتی علیه غیرنظامیان بدون مجازات باقی نمی‌ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور روسیه در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید میلادی، 2024 را سال خانواده نامگذاری کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه در پیامی خطاب به شهروندانش با تبریک سال نو، امسال را سال خانواده اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگ بین مسکو و کی‌یف در روزهای اخیر تشدید شده است به طوری که در پی حملات موشکی و پهپادی بی‌سابقه روسیه به اوکراین، کی‌یف شهر مرزی بلگورود در روسیه را هدف قرار داد و به‌دنبال این حمله دست کم 24 غیرنظامی کشته شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه لیتوانی معتقد است که غرب با حمایت ناکافی از اوکراین در مبارزه با روسیه در آستانه تکرار اشتباهات تاریخی است و نسبت به انتظار برای "اثر پرل هاربر" هشدار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری روسیه در سخنرانی به مناسبت پایان سال 2023 گفت روسیه «هرگز عقب‌نشینی نخواهد کرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین در اظهارات خود گفت: «ما بارها ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم سخت‌ترین مشکلات را حل کنیم و هرگز عقب نخواهیم نشست، زیرا هیچ نیرویی نمی‌تواند ما را از هم جدا کند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سابق کنفرانس امنیتی مونیخ نوشت: چرا سیاست منفعل غرب در برابر روسیه به سیاستی فعال تغییر نمی‌کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گاردین نوشت که وقایع هفت اکتبر و موضع پوتین در حمایت از فلسطین شکاف عمیقی در روابط میان او نتانیاهو ایجاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه فرانسوی در گزارشی نوشت که رئیس جمهور روسیه موفقیت‌های بدست آمده را، طی سال آینده تثبیت خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین در آستانه سال نو میلادی گفت: در سال 2023، قاطعانه از منافع و امنیت خود دفاع کردیم و مردم به موجب سرنوشت این کشور متحد شده‌اند.