یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسی شامگاه دوشنبه گفت توافق تجارت آزاد میان ایران و اتحادیخ اقتصادی اوراسیا اهمیت بسزایی در تقویبت روابط خواهد داشت و تقریبا تمام انواع کالا بدون عوارض گمرکی به بازار ایران دسترسی خواهند داشت.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور روسیه از امضای موافقت‌نامه تجارت آزاد ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا استقبال کرد و گفت این اتفاق نقش بسزایی در تقویت روابط خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از ناظران بر این باورند که روسیه تحت رهبری پوتین بازنده اصلی جنگ در اوکراین خواهد بود، آنها با اشاره به ارتش شکسته خورده روسیه و وضعیت اقتصادی بی ثبات این کشور معتقدند که تداوم این ماجراجویی به بهای پایان پوتین خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیشتر وزارت خارجه روسیه در واکنش به سفر دو روزه پاشینیان به این کشور، از آمادگی مسکو برای حل تمام موضوعات پیش آمده میان دو کشور در فضایی آرام، حرفه‌ای و دوستانه خبر داده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش روسیه شامگاه دوشنبه از کنترل کامل شهر مارینکا در دونتسک اوکراین خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

با گذشت 9 ماه از اجرای سیاست تثبیت و مجموعه اقدمات بانک مرکزی برای کنترل انتظارات تورمی و ساماندهی بازار ارز به تدریج شاهد نمودار شدن اثار این سیاست در عرصه اقتصادی هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیمور هرش، روزنامه‌نگار محقق آمریکایی در یک افشاگری جدید درباره انفجارهای نورد استریم گفت که هدف آمریکا از اجرای این انفجارها بیشتر دادن هشدار به آلمان بود تا روسیه.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر در دهه گذشته شاهد شروع کمانش صفحات تکتونیکی سیستم بین المللی تحت رهبری امریکا بودیم، شاید بتوان گفت سال 2023، آغاز از هم پاشیدن جهان بود. سال 2023 با سرازیر شدن تسلیحات ایالات متحده به اوکراین و خوش بینی کی یف در مورد بازپس گیری بخشی از سرزمین‌های تحت اشغال روسیه آغاز شد. اما سال با متوقف شدن ضد حمله اوکراین و ته کشیدن مهمات این کشور و غرب، به پایان می‌رسد؛ و اکنون این پرسش مطرح...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ستاد کل نیرو‌های مسلح اوکراین یکشنبه شب به وقت تهران از تشدید حملات توپخانه‌ای روسیه به مواضع این کشور خبر داد. به گزارش وبگاه «پراودا» ستاد کل نیرو‌های مسلح اوکراین اعلام کرد که نیرو‌های روسیه بیش از 1000 گلوله باران در منطقه «خورتیتسیا» شلیک کردند. ستاد کل نیرو‌های مسلح اوکراین از ماموریت‌های متعددهواپیما‌های تاکتیکی و پهپاد‌های اوکراین و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت که اگر اتحادیه اروپا مسیر کنونی خود را تغییر ندهد روسیه در جنگ اوکراین را شکست خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع انگلیس هشدار داد جهان در حال «خواب‌گردی» در دوره استبدادی است و غرب نمی‌تواند هزینه شکست در جنگ اوکراین را بپردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه «تایمز» در رابطه با تحولات جنگ اوکراین و روسیه گزارش داد که با کم‌رنگ‌شدن امید اوکراین برای پیروزی، این کشور در سال میلادی آینده باید بر حفظ قلمرو کنونی خود تمرکز کرده و به بروز بی‌ثباتی سیاسی در روسیه امید داشته باشد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین در اقدامی عجیب و جنجالی با الهام علی اف تماس گرفت. پوتین در اقدامی عجیب و جنجالی با الهام علی اف تماس گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ با وجود اختلاف دیرینه میان باکو و مسکو، کرملین از گفت‌وگوی روسای جمهوری روسیه و جمهوری آذربایجان درباره روابط دوجانبه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قهرمان 25 ساله بوکس اروپا در روز تشییع پیکر مادرش دچار حادثه شد و درگذشت. قهرمان 25 ساله بوکس اروپا در روز تشییع پیکر مادرش دچار حادثه شد و درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین، سرویس رسانه‌ای فدراسیون بوکس روسیه گزارش داد که آلبرت رودیونوف، قهرمان سه دوره مسابقات این کشور و اروپا، در منطقه کراسنودار دچار حادثه شد.