یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه مشرق نیوز

سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان که به دعوت ولادیمیر پوتین همتای روس خود به مسکو سفر کرده است، در بسیاری از رسانه‌های خبری جهان بازتاب داشته است.

خبرگزاری ایرنا

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور که به دعوت رئیس جمهور روسیه به این کشور سفر کرده است؛ عصر پنج شنبه (16 آذر 1402) با حضور در کاخ کرملین با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور کشورمان عصر امروز با رئیس‌جمهور روسیه، دیدار کرد و به گفت‌وگو پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیسی در دیدار با پوتین با بیان اینکه فلسطین و مردم مظلوم و مقتدر فلسطین از محورهای مورد مذاکره بین ایران و روسیه است، اظهار داشت: غزه سرزمینی است که در هر ده دقیقه یک کودک در آن به شهادت می‌رسد لذا ضرورت دارد هرچه سریع‌تر جلوی این بمباران ها گرفته شود، باید در این رابطه که به دغدغه ای برای بشریت تبدیل شده است، راه حل سریع و فوری دنبال شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور گفت: غزه سرزمینی است که در هر ده دقیقه یک کودک در آن به شهادت می‌رسد لذا ضرورت دارد هرچه زودتر جلوی این بمباران‌ها گرفته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیسی در دیدار با رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: غزه سرزمینی است که در هر ده دقیقه یک کودک در آن به شهادت می‌رسد لذا ضرورت دارد هرچه زودتر جلوی این بمباران ها گرفته شود، باید در این رابطه راه حل سریع و فوری دنبال شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور کشورمان در دیدار با رییس‌جمهور روسیه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: باید هر چه سریع‌تر جلوی بمباران غزه گرفته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان که به روسیه سفر کرده است، با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار گفت: متأسفانه امروز سازمان‌های بین‌المللی و تشکل‌های مدعی حقوق بشر کارآیی خود را از دست داده‌اند. در هر 10 دقیقه یک کودک در فلسطین کشته می‌شود و باید هرچه سریع‌تر جلوی بمباران غزه گرفته شود. این خبر...

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور در دیدار با همتای روسیه‌ای خود گفت: همکاری خوبی در حوزه انرژی، کشاورزی و کار دانش‌بنیان با روسیه داریم و در همه حوزه‌ها می‌تواند گام‌های بهتری در جهت منافع دو کشور برداشته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

روسای جمهور ایران و روسیه در مسکو دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین گفت: «کریدور شمال - جنوب یکی از پروژه‌هایی است که با مهمان خود، رئیس‌جمهور ایران که هم‌اکنون به روسیه رسیده است، آن را بررسی می‌کنیم».

وب‌گاه الف

روسای جمهور ایران و روسیه در مسکو دیدار و گفت و گو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه کرملین اعلام کرده، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درخصوص همکاری‌های اوپک پلاس و وضعیت منطقه با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی گفت‌وگو کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین کمکهای مالی غرب به اوکراین را به منزله «ریختن پول در کوره» خواند و گفت: بایدن روسیه را شیطانی جلوه می‌دهد تا بتواند بودجه بیشتری از کنگره بگیرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین امروز با همتای ایرانی خود که به مسکو سفر کرده، به صورت تک به تک و همچنین در قالب یک شام کاری گفت‌وگو می‌کند.