یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان گفت: ما باید به اوکراین کمک کنیم. ما با منابع مالی و تسلیحاتی از اوکراین در نبرد با روسیه حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در حملات امروز به اوکراین به تمام اهداف نظامی خود دست یافته اما با این وجود نیروهای روسیه همچنان به حملات خود به مواضع نیروهای اوکراینی و سایت‌های تولید مهمات با «سلاح‌های دقیق» ادامه می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، که به دعوت رئیس جمهور روسیه به این کشور سفر کرده بود؛ عصر پنج شنبه (16 آذر 1402) با حضور در کاخ کرملین با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد. علی ودایع، کارشناس روسیه، در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: جمهوری اسلامی به عنوان نوک پیکان جنگ دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی در منطقه، واکنش‌های دیپلماتیک را با کشور‌های منطقه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران صبح روز پنجشنبه برای یک سفر یک روزه وارد مسکو شد. رسانه‌های دولتی اعلام کردند که این سفر «به دعوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه» بوده است، اما اظهارات پوتین در نشست دوجانبه روسای جمهور دو کشورخلاف این ادعا را نشان میدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با «عبدالفتاح السیسی» همتای مصری خود درباره تحولات غزه گفتگوی تلفنی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات ارشد سه کشور آمریکا، کره‌جنوبی و ژاپن برای محدودیت توسعه تسلیحات هسته‌ای و موشکی کره‌شمالی و همکاری نظامی این کشور با روسیه توافق کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای امنیت روسیه درباره نامزدی پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 2024 را «مطلقا صحیح و منطقی» دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام معاون نخست وزیر روسیه، توافق بین ایران و روسیه برای ایجاد منطقه آزاد تجاری با اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU)، در دسامبر امضا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون نخست وزیر روسیه خبرداد توافق برای ایجاد منطقه آزاد تجاری ایران و روسیه در دسامبر امضا خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین جمعه رسماً برای شرکت در انتخابات 2024 این کشور که در صورت پیروزی پنجمین دوره حضور او در این سمت خواهد بود را اعلام کرد. پوتین حضورش در انتخابات را در مراسم اهدای مدال‌های «قهرمان روسیه» به نظامیان روس حاضر در جنگ با اوکراین بیان کرد. انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه قرار است 15 تا 17 مارس 2024 (25 تا 27 اسفند) برگزار...

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس فیلمی که صداوسیما از دیدار رئیسی و پوتین پخش کرده است، رئیس جمهوری روسیه جمله ای را مطرح می کند که در فضای رسانه ای و مجازی حاشیه ساز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع نزدیک به کنگره آمریکا در گفتگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» اعلام کرد بعید است که مجلس نمایندگان آمریکا تا قبل از پایان سال بودجه جدید برای کمک به اوکراین را تصویب کند. هفته پیش شالاندا یانگ، مدیر واحد بودجه کاخ سفید در نامه‌ای به سران کنگره آمریکا با ارائه تازه‌ترین ارزیابی از حمایت نظامی روبه‌افول واشنگتن از کی‌یف، درباره اتمام منابع و بودجه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله حماس به اسرائیل شاید برای روسیه از یک منظر فرصت ساز شد. آنگونه که ناظران می گویند، کرملین در صدد است تا از فرصت پیش آمده استفاده کرده و زمینه را برای انحراف افکار عمومی از جنگ در اوکراین فراهم و آمریکا را درگیر معادلات پیچیده خاورمیانه کند؛ گزاره ای که به سان بازی با حاصل جمعی مبهم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نواک خاطرنشان کرد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، در دیدار خود فهرست کامل روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور, روابط مالی و بانکی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بلافاصله بعد از بازگشت از سفر یک‌روزه خود به عربستان و امارات متحده عربی، دو کشور مهم حوزه خلیج فارس، در کاخ کرملین میزبان سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران بود. این دیدار که دومین دیدار رئیسی از روسیه در قالب روابط دوجانبه است، چند روز پس از امضای سند «مقابله با تحریم ها» توسط وزرای خارجه دو کشور صورت گرفت. آیا این زمان‌بندی دیدارهای رئیس جمهور روسیه...