یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه عرشه آنلاین

نقش مثبت برخی میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی در افزایش متابولیسم و کمک به روند سوزاندن چربی‌های اضافی ثابت شده است. نقش مثبت برخی میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی در افزایش متابولیسم و کمک به روند سوزاندن چربی‌های اضافی ثابت شده است. هرچند برنامه‌ریزی برای رژیم غذایی متعادل و انجام ورزش نقش مهمی در سوزاندن چربی بدن دارند، اما مصرف این میوه‌ها و خوراکی‌ها نیز می‌تواند به این روند کمک کند. افزایش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه طی اظهاراتی در شبکه تلویزیونی "روسیه -1" اعلام کرد که یک توافق مهم بین دولتی بین این کشور و ایران در ماه جاری میلادی امضا خواهد شد. معاون نخست وزیر روسیه گفت: در آینده نزدیک چندین سند مهم امضا خواهد شد. وی افزود: در ماه دسامبر توافقی بر سر منطقه آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اقتصادی...

خبرگزاری تسنیم

پایگاه خبری وابسته به کنگره آمریکا با اشاره به توسعه روابط ایران با منطقه دریای سیاه نوشت: ایران با دو عضو ناتو و اتحادیه اروپا در این دریا ارتباط برقرار کرده و در حال گسترش روابط اقتصادی با ترکیه، آذربایجان و ارمنستان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پشت نوشته جالب یک خودروی نیسان را می‌بینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، وزارت دفاع انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد انگلیس و نروژ به منظور ارائه کمک‌های دریایی به اوکراین به دنبال تشکیل یک ائتلاف دریایی جدید است. در این بیانیه آمده است که انگلیس دو کشتی مین‌یاب از نوع Sandown را در اختیار اوکراین قرار خواهد داد. وزارت دفاع انگلیس درباره هدف از تشکیل این ائتلاف دریایی نوشته است «ائتلاف جدید می‌خواهد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه طی اظهاراتی در شبکه تلویزیونی "روسیه -1" اعلام کرد که یک توافق مهم بین دولتی بین این کشور و ایران در ماه جاری میلادی امضا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی از یک شهروند در تهران که شباهت بسیار زیادی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دارد، در فضای مجازی پربازید شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد به منظور کمک دریایی به اوکراین کشتی مین‌یاب در اختیار این کشور قرار می‌دهد و با نروژ ائتلاف دریایی تشکیل خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون نخست وزیر روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد که یک توافق مهم تجاری بین این کشور و ایران در ماه جاری میلادی امضا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناظران بر این باورند که اوکراین قادر است با از کارانداختن پل کریمه جریان جنگ را به نفع خود تغییر دهد؛ سازه ای که روسیه به بهانه استقرار نظامیان خود و با هزینه ای بالا ساخت و حالا از آن برای تسلط بر مناطق جنوبی اوکراین استفاده می کند.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - سفیر ایران در مسکو با اشاره به سفر پنجشنبه 16 آذرماه 1402 رئیس‌جمهوری به مسکو گفت: شتاب بخشی به همکاری دو کشور در کریدور شمال - جنوب و رفع موانع فرارو، سهم قابل توجهی در نشست هیات‌های بلندپایه دو کشور با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی و ولادیمیر پوتین رؤسای جمهوری ایران و روسیه داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

آلینا کابائوا معشوقه ولادیمیر پوتین رهبر روسیه، پس از یک غیبت طولانی و شایعات در مورد حبس خانگی بار دیگر مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل امروز (19 آذر) از تماس تلفنی او با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه خبر داد؛ گفت‌و‌گویی که چندان دوستانه به نظر نمی‌رسید. طبق بیانیه صادره، دو طرف در این گفتگو مسأله جنگ در غزه و شرایط کلی منطقه را مورد بررسی قرار دادند و بنیامین نتانیاهو از مواضع نمایندگان روسیه در سازمان ملل و دیگر محافل در خصوص...

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد نتانیاهو طی تماس تلفنی با پوتین همکاری روسیه و ایران را «خطرناک» توصیف و به شدت نسبت به این موضوع انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معشوقه ولادیمیر پوتین رهبر روسیه، پس از یک غیبت طولانی و شایعات در مورد حبس خانگی بار دیگر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

وب‌گاه الف

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد نتانیاهو طی تماس تلفنی با پوتین همکاری روسیه و ایران را «خطرناک» توصیف و به شدت نسبت به این موضوع انتقاد کرد.