یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین سفر رئیس‌جمهوری ایران به مسکو آن هم کمتر از 22 ماه از سفر بهمن ماه 1400 که رئیسی و پوتین بر گرد میز بلند بیضی‌شکل مسائل دوجانبه و بین‌المللی را مورد رایزنی قرار دادند، این بار در یک فضای صمیمی‌تر و با حضور جمع کثیری از مقامات دو کشور توافقات دوجانبه و مسائل نوظهور منطقه‌ای و بین‌المللی به محور گفت‌وگوهای نزدیک‌تر تبدیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه ایران با رییس دفتر سیاسی جنبشحماس آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در گفت‌وگوی تلفنی امشب (جمعه) حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و تداوم تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. امیرعبداللهیان در این گفتگو، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را در جریان آخرین اقدامات و تحرکات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان در دیدار با رئیس دفتر حماس گفت: گفت‌وگوهای مهمی میان رؤسای جمهور ایران و روسیه در موضوع فلسطین انجام شده است.

وب‌گاه الف

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز جمعه گفت، اگرچه آنکارا تحت فشار است تا جنبش فلسطینی حماس را به عنوان یک سازمان «تروریستی» بشناسد، اما قصدی برای انجام این کار ندارد.

وب‌گاه الف

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، برنامه‌های خود را برای نامزدی مجدد در انتخابات سال 2024 اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فعلی روسیه که دوره کنونی ریاست جمهوری اش در اوایل ماه مه سال 2024 میلادی به پایان می‌رسد، برای شرکت در انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به تحت فشار بودن برای اعلام جنبش فلسطینی حماس به عنوان یک سازمان «تروریستی» اعلام کرد قصدی برای انجام این کار ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از اعلام برنامه‌های خود برای نامزدی مجدد در انتخابات سال 2024 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، روزنامه "فیگارو" در تحلیلی نوشته است: وضعیت اوکراین با انباشته شدن مشکلات؛ از جمله به شکل فقدان ارسال تسلیحات نظامی، تضعیف حمایت افکار عمومی و افزایش رقابت سیاسی داخلی در کشور‌های غربی در حال بدتر شدن است، در حالی که روسیه موفق شده در برابر تلاش‌های غرب برای منزوی کردن این کشور به خوبی مقاومت کرده و در روابط خود با کشور‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبران جهان برای تردد از وسایل نقلیه زرهی لوکس استفاده می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دومین سفر آیت‌الله رئیسی به روسیه در قامت رئیس‌جمهوری ایران پنجشنبه 16 آذر صورت گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای محور رایزنی‌های دوجانبه مسکو با امارات متحده عربی در سفر اخیر را حل بحران‌های خاورمیانه و منطقه اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مسائل روسیه درباره اهمیت سفر روز گذشته رئیس جمهور به مسکو توضیح داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، عربستان و روسیه، بزرگترین صادرکنندگان نفت دنیا، در روز پنجشنبه از همه اعضای ائتلاف اوپک پلاس خواستند به قرارداد کاهش تولید بپیوندند تا اقتصاد دنیا تقویت شود. چند ساعت پس از سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به ریاض جهت دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، کرملین یک بیانیه مشترک در مورد نتیجه این مذاکرات منتشر کرد. سازمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت دولت تصاویری از ابراهیم رئیسی زیر باران و برف مسکو را منتشر کرده است.