دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه معتقد است که ایران و روسیه در مسیر صحیح قرار دارند. مسیر درست استقلال و حفظ تمامیت ارضی است. او با اشاره به برخی مواضع جدید دولت ترکیه، می‌گوید: اردوغان، تعهداتش را نقض کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز (سه‌شنبه) در جریان کنفرانس خبری خود اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس در خصوص گروه شبه‌نظامیان «واگنر» که اخیراً جنجالی را در روسیه به پا کرده بودند، بحث وگفت‌وگو کردند. بنا به گزارش خبرگزاری روسی راشاتودی، پسکوف تصریح کرد که پوتین و لوکاشنکو در جریان دو...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس امروز (سه‌شنبه، 25 ژوئیه) در تماس تلفنی با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفت لندن با ترکیه برای احیای توافق غلات از نزدیک همکاری می‌کند و به نظارت بر اوضاع ادامه می‌دهد. علیرغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی سازمان ملل و ترکیه، توافق غلات که سال گذشته میان روسیه و اوکراین برای صادرات غلات اوکراین از طریق دریای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در تاریخ 27 تا 28 ژوئیه 2023 (5 و 6 مردادماه) دومین مجمع اقتصادی روسیه و آفریقا با حضور «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و هیئت‌هایی از 49 کشور آفریقایی در «سن پترزبورگ» برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این رویداد تقویت همکاری‌های همه جانبه بین روسیه و کشور‌های آفریقایی آن هم در تمام زمینه‌ها از جمله حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، علمی و فنی،...

وب‌گاه گسترش

مجید سمیعی، مدیر انستیتو بین‌المللی مغز و اعصاب هانوفر، حضور حسینعلی نیری را در این مرکز و معالجه او را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی مدعی شد، رئیس جمهور روسیه گارد ملی خود را با یگان نیروهای ویژه تقویت کرده تا از خود در برابر شورشی دیگر محافظت کند.

وب‌گاه عصر ایران

با امضای این قانون از سوی پوتین کاربران می‌توانند از طریق پلتفرم الکترونیکی جدید، با روبل دیجیتال تراکنش انجام دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع آگاه از خیز کرملین برای تصاحب شرکت واگنرها خبر می‌دهند که به لحاظ ساختاری به شدت پیچیده و شاخه هایش درهم تنیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بعد از پایان شورش واگنر؛ شورشی که به مشروعیت و اعتبار پوتین لطمه ای جدی وارد کرد، گمانه زنی ها درباره فعالیت های پشت پرده این گروه که فعل و انفعال های نظامی شان در اوکراین پیشتر برجسته تر بود، افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایالات متحده آمریکا سه مقام ارشد کشور مالی را به اتهام ارتباط با گروه واگنر به لیست تحریمی خود اضافه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل سازمان ملل متحد روز دوشنبه از روسیه خواست طرح بین المللی صادرات غلات را از سر بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوترش گفت: روسیه و اوکراین هر دو برای امنیت غذایی جهانی ضروری هستند. آنها در طول تاریخ 30 درصد از صادرات جهانی گندم و جو، یک پنجم کل صادرات ذرت و بیش از نیمی از کل صادرات روغن آفتابگردان را به خود اختصاص داده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قانون روبل دیجیتال توسط رئیس جمهور روسیه به امضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بانک روسیه قصد دارد روبل دیجیتال را به عنوان فرم دیگری از ارز ملی روسیه راه‌اندازی کند.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور روسیه قانون «روبل دیجیتال» سومین شکل پول ملی این کشور را امضا کرد.