سه‌شنبه 8 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه پس از دیدار با رئیس‌جمهور فنلاند و رهبران کشورهای شمال اروپا در نشستی خبری گفت که آمریکا و متحدان غربی آن به "یک نقطه عطف در تاریخ" رسیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دوگین، رهبر و بنیان‌گذار «حزب اوراسیا» در روسیه به‌شمار می‌آید؛ او، بانفوذترین ایدئولوگ ناسیونالیسم در میان روس‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دوگین، رهبر و بنیان‌گذار «حزب اوراسیا» در روسیه به‌شمار می‌آید؛ او، بانفوذترین ایدئولوگ ناسیونالیسم در میان روس‌هاست. برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این نظریه‌پرداز نفوذ زیادی بر روی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: کویت! تو همِ موسوی اردبیلی در نماز جمعه ضرب‌المثل شد. حال باید دید در نماز جمعه فردا امام جمعه‌ای اجازه یا جسارت دارد با صدای بلند بگوید: پوتین! تو هم؟ یا خواهند گفت اگر طی یک ماه موضع خود را اصلاح نکنی پس کی می‌خواهی اصلاح کنی؟!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در جاکارتا که برای شرکت در رویداد‌های آسه آن به آنجا سفر کرده، اعلام کرد که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در مورد برنامه هسته‌ای ایران، صرفاً به دلیل اقدامات ایالات متحده نابود شده است. لاوروف تاکید کرد: «این توافقنامه مهم بین‌المللی به سادگی توسط ایالات...

وب‌گاه عصر ایران

کویت! تو همِ موسوی اردبیلی در نماز جمعه ضرب‌المثل شد. حال باید دید در نماز جمعه فردا امام جمعه‌ای اجازه یا جسارت دارد با صدای بلند بگوید: پوتین! تو هم؟ یا خواهند گفت اگر طی یک ماه موضع خود را اصلاح نکنی پس کی می‌خواهی اصلاح کنی؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی منابع روسیه گفته‌اند که سرگئی سوروویکین ژنرال ارشد وابسته به واگنر در حال استراحت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به تازگی عکس های جدیدی از فضای داخلی قطار زره پوش و لوکس پوتین توسط وب سایت Dossier Center روسیه منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از آغاز حمله به اوکراین، ولادیمیر پوتین ترجیح می دهد کمر از هواپیما و بیشتر از قطار برای جابجایی در روسیه استفاده کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد گروه واگنر در حال تحویل تسلیحات خود به ارتش این کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام وزارت دفاع روسیه، گروه واگنر در حال تحویل تسلیحات خود به ارتش این کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی اسناد محرمانه ای درباره ی قطار شخصی ولادیمیر پوتین درز یافته که اطلاعات قابل توجهی را در رابطه با امکانات این قطار مرموز فاش ساخته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بن والاس، وزیر دفاع انگلیس در اظهاراتی جنجالی در واکنش به گلایه‌های ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین از او خواسته که قدری از غرب بابت کمک‌ها تشکر کند. روزنامه گاردین نوشته بعد از گلایه‌های زلنسکی در روز سه‌شنبه مبنی بر اینکه چرا غرب تقویم زمانی مشخصی برای پیوستن اوکراین به ناتو اعلام نکرده وزیر دفاع انگلیس خواستار آن شده کی‌یف بیشتر از غرب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر از پوتین انتقاد کرد و گفت: پوتین فکر می‌کرد که اتحاد ناتو در جریان جنگ روسیه در اوکراین از هم می‌پاشد، اما او اشتباه می کرد.