سه‌شنبه 8 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در نامه‌ای به پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با ارائه پیشنهادی خواستار حفظ توافق غلات شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل در نامه‌ای به پوتین با ارائه پیشنهادی، خواستار حفظ توافق غلات شد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از آغاز حمله به اوکراین، ولادیمیر پوتین ترجیح می دهد کمر از هواپیما و بیشتر از قطاری مرموز برای جابجایی در روسیه استفاده کند...

خبرگزاری تسنیم

نخست وزیر روسیه طی اظهاراتی تأکید کرد که این کشور متعهد است توافقات خود را در زمینه همکاری صنعتی با چین به نتیجه برساند و در عین حال با تمام چالش‌هایی که با آن مواجه است، مقابله کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصل پوشش در همه‌جا قانونی و لازم‌الاجراست و فقط اختلاف در حدود آن وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 5 آگوست 2022 مانند بسیاری از روزهای دیگر در اوکراین بود. اولین نور، ویرانی بمباران شبانه روسیه را آشکار کرد. فرماندار منطقه گفت که صبح آن روز، حملات روسیه به یک محله مسکونی در میکولایف ویرانی بزرگی به جا داشت و حداقل 10 نفر را مجروح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با گذشت 500 روز از جنگ اوکراین، اعلام شد تعداد جان باختگان غیرنظامی در این جنگ، به 9000 نفر رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از نزدیکان سابق پوتین می‌گوید او در جنگ می‌بازد، در سیاست می‌بازد، محبوبیتش را از دست می‌دهد، روزبه‌روز دشمنان بیشتری پیدا می‌کند و جنایات بیشتری مرتکب می‌شود. او حس می‌کند که توسط دشمنان محاصره شده است و می‌خواهد از نظر روانی در برابر همه این‌ها احساس امنیت پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استفاده پوتین از قطار را همه می‌دانند. خود کرملین تصاویری از جلساتی را منتشر کرده که در یک اتاق تزیین‌شده در قطار برگزار شده است. با این حال، محتویات 20 واگن دیگر قطار یک راز دولتی کاملاً محافظت‌شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با آغاز شورش واگنر تحت رهبری پریگوژین موجب شده تا گمانه زنی ها درباره آینده پسا پوتین و همچنین چرایی انفعال نخبگان و حلقه های نزدیک به تزار روسیه افزایش یابد.

وب‌گاه فرارو

علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، گیتاناس نوسِدا، رئیس جمهور لیتوانی که کشورش امروز و فردا در ویلینیوس، میزبان اجلاس سران ناتو است، اعتقاد دارد که این ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا باید از نگرانی‌اش درباره توانمندی هسته‌ای روسیه کاسته و نیرو‌های خود را به‌جای آنکه چرخشی در مرز‌های مسکو مستقر باشند، به طور دائمی در این مناطق مستقر کند. رئیس جمهور لیتوانی دراین‌باره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری قدیمی از ولادیمیر پوتین رهبر روسیه در کنار مقام های ارشد واگنر منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر کل شورای همکاری ضمن پایبندی به کشورهای عضو این شورا به تقویت روابط با روسیه و حل و فصل اختلافات، درباره رابطه با جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط تاریخی با ایران داریم و همیشه دست صلح ما به سوی این کشور دراز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در گفت‌وگو با شبکه خبری ای‌بی‌سی تایید کرد که هدف جدید ضدحمله اوکراین پیشروی تا کریمه و سپس «وادار کردن» ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به مذاکره است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری قدیمی و کمیاب از پوتین در کنار اعضای واگنر منتشر شد.